<h1>eDnevnik, slovenski blog</h1>

Sramotna organizacija superpokala: Ljudski vrt prazen, pred vrati 500 navijačev brez vstopnic

9. 07. 2009
Včerajšnja organizacija nogometne tekme med Mariborom in Interblockom je vzorčni primer odnosa vodilnih nogometnih delavcev do publike, zaradi katerega naši štadioni ne morejo biti polni in nogomet ne more postati prvi šport v Sloveniji.

V tujini je gledalec "car" - na tekmi s 70.000 navijači ne čaka praktično nikjer, najsi gre za nakup vstopnice, vstop v stadion, opravljanje male potrebe, ali nabavo osvežilne pijače in okrepčila. Pri nas pa se zatakne že, če se tekme udeleži 2000 ljudi, in to na stadionu, ki sprejme 6× toliko gledalcev. Poglejmo si samo včerajšnji primer, ki pa ni izjema, ampak praksa na nogometnih tekmah na naših tleh (sploh če je organizator Nogometna zveza Slovenije).

30 minut pred začetkom nogometnega superpokala med Mariborom in Interblockom v Ljudskem vrtu je pred tremi odprtimi blagajnami v dolgih vrstah na vstopnico čakalo kakšnih 500 ljudi. Na pogled bi si človek mislil, da za tekmo vlada izjemno zanimanje in da je štadion z 12.000 sedeži blizu razprodanemu. Vendar ne, kmalu je postalo jasno, da je štadion prazen, tri blagajne pa ne uspejo prodajati kart dovolj hitro, da bi nekaj sto gledalcev na stadion spravili pred začetkom srečanja.



In kadar ima hudič mlade, jih ima veliko. Medtem ko se vrsta ne premakne nikamor, prodajalke sporočijo, da je odpovedal računalniški sistem za prodajo kart in da slednjih ni več mogoče dobiti. Medtem se je srečanje že začelo in gledalci pred TV ekrani so se zagotovo čudili praznim tribunam Ljudskega vrta. No, verjetno jim nihče ni povedal, da pred vrati na karte, ki jih ni, čaka 500 gledalcev.

Če bi se kaj podobnega zgodilo na Zahodu, bi se organizatorji čakajoči publiki nemudoma javno opravičili ter jim odprli vrata prostega vstopa na stadion, morda jim ponudili še brezplačno pijačo. A je bila tako tudi v Mariboru? Seveda ne. Obiskovalce so zmedeni organizatorji pustili čakati kar pred vrati, brez nadaljnjih pojasnil ali navodil o tem, če si bo tekmo vendarle dalo ogledati. Naenkrat je tekma tudi opravičila oznako "visokega rizika" - nekaterim je pač nad odnosom odgovornih zavrela kri.

Po kakšnih dvajsetih minutah tekme so se organizatorji nenadoma spomnili, da bi karte lahko prodajali ročno. Seveda nihče ni niti pomislil, da bi približno polovici čakajočih, ki še niso obupali in odšli domov, ponudil karto vsaj po polovični ceni. Opravičilo bi seveda bilo znanstvena fantastika.


(ironično, da je kar smešno)

Opisan odnos do športnih privržencev na žalost ni izjema, ampak pravilo na naših nogometnih zelenicah. Podobno izkušnjo sem doživel na finalu pokala NZS pred dvemi leti, ko so v celjski štadion kapacitete 14.000 obiskovalcev približno 3000 ljudi "spravljali" povprečno 45 minut. Verjetno ni potrebno omenjati, da številni navijači, ki so na srečanje prišli 20 minut ali pol ure prej, začetka tekme niso dočakali na tribunah, ampak v hudi gneči pred vhodi. Približno trideset ljudi, ki si je ob polčasu zaželelo osvežilnega napitka, je nanj čakalo 15-20 minut. Prodajale so jih tri osebe v temi - elektrika pač ni bila inštalirana. Drobiž so lahko vračali samo tako, da so si svetili z mobilnimi telefoni.

Zanimivo pri vsem skupaj je, da naši vodilni nogometni delavci za nizko popularnost slovenskega nogometa vedno iščejo vzroke drugje. Krivi so mediji, ker nogometu ne dajo mesta, ki si za zasluži, kriva je država, ki ne zagotavlja davčnih olajšav, krive so občine, ki ne zgradijo potrebne infrastrukture. A bruna v svojem očesu ne vidijo. Najprej bi se ti velepametnjakoviči morali vprašati, kaj lahko storijo pri sebi. Sprememba odnosa do navijačev bi bil odličen začetek.

Kaj menite, koliko tistih, ki so včeraj stali pred zaprtimi vrati praznega štadiona v Ljudskem vrtu, se bo udeležilo kakšne druge nogometne tekme v Sloveniji??


Napiši komentar




Komentar brez naslova

9. 07. 2009

Tudi v tujini čakaš, ampak tam itak vsi pridejo uro prej in so pravočasno notri. 

  

V Milanu sem bil sicer v 15min notri, a 45minut pred tekmo, v Münchnu pa sem prišel 15min pred tekmo, pa sem bil takoj notri.  To pa zato, ker imaš 30različnih vhodov in ti lepo piše nad vhodom številko vhoda, tebi pa na karti in je vse tekoče, pri nas pa je pač kavbojsko.

 

Bil sem varnostnik na tekmi v Sloveniji, varoval sem blizu vip lože, ne vprašaj, kako pridejo oni not in kako lepo je za njih poskrbljeno. Jedača, pijača,...vse zastonj...revčki bogi nimajo denarja.

Avtor: Gost

Komentar brez naslova

9. 07. 2009
V Milano na tekmo sem prišel 15 minut pred začetkom tekme in 5 minut pred začetkom tekme sedel na svojem stolu. Tam pa res gre hitro, če je toliko vhodov. Je pa res, da imajo vsi že karte.
Avtor: Gost

Komentar brez naslova

9. 07. 2009
RazbOjniK, zanimamo se za objavo tvojega bloga na naših spletnih straneh. Če ti je slučajno v interesu, se mi prosim čim prej javi na luka.maselj@sport1.si. Hvala.
Avtor: Gost

Komentar brez naslova

9. 07. 2009
btw celjski stadion nikoli ni imel in nikoli ne bo imel kapacitete 14000 ljudi..toliko o tvoji kredibilnosti.. ne navajaj nekih podatkov če že en laik lahko vidi da niso točni, to očrni cel tvoj blog in se človek vpraša kje vse si še kaj dodal.. to ti naj bo kot nasvet
Avtor: Gost

Komentar brez naslova

9. 07. 2009

Gost:

Stadion v športnem parku pod Golovcem se je potem postopoma dograjeval v naslednjih letih in svojo dokončno obliko dobil februarja leta 2008, ko je bila zgrajena še zadnja severna tribuna stadiona. Končna kapaciteta stadiona je zdaj 13.600 sedišč. Od leta 2004 na njem večino prijateljskih in vse kvalifikacijske tekme igra slovenska nogometna reprezentanca. (vir: Arena Petrol)

Avtor: Gost

Komentar brez naslova

9. 07. 2009

 

Gost1, Gost2: mislim, da potrjujeta moj point.

Gost4: pri navedbi kapacitete celjskega stadiona gre za postranski in zato zaokrožen podatek. Z drugimi besedami: bistvo informacije ni točna kapaciteta stadiona, ampak konteksta, v katerem se poudarja razlika med kapaciteto in dejanskim številom obiskovalcev (ki je, mimogrede seveda tudi zaokrožen, da ne boš mislil, da sem preštel natanko 3000 ljudi) ;)

Sicer pa ti je gost3 podal točno številko, za katero lahko vidiš, da je tudi moja zaokrožitev razmeroma točna.

 

Avtor: RazbOjniK

nsas

9. 07. 2009

Kriva je personalizacija, ki je zavirala normalen vztop na stadion!

 

Zalostno ampak resnicno, take stvari se v Evropi ne dogajajo!

Avtor: Gost

Sram jih naj bo,NEsposobneže!

9. 07. 2009

Res jih naj bo sram, NEsposobneže, ki si očitno lahko privoščijo izpad tudi od 500 vstopnic. Pa ko uporabljajo zastarele in NEzmogljive računalnike. "Mater", so reveži. Glavno, da so se vsi "sončili", župana MB in LJ, pa Simič in tako dalje ... Tudi moralno prav je in moralno pravično, da je NK Maribor dobil pokal ... Ko smo po TV morali gledati prazne tribune. Se je duh Alojza Križmana razširil na več pristojnih za DOBRO organizacijo tekem?

So pač "pocarji". SIcer se pa vidi mentalni nivo tistih komentatorjev, ki se obregajo ob število sedežev na Areni Petrol v Celju. Kaj je tu važno to? Ali je VAŽNEJŠE opozorilo na slabo organizacijo tekme za Superpokal. Meni se zdi ta prispevek odličen.

Avtor: Gost

Komentar brez naslova

10. 07. 2009
Kriva je personalizacija vseh obiskovalcev, ne pa računalnik. Kje na svetu te zapisujejo, ko greš na stadion?????
Avtor: Franca s klanca ¸¸¸¸

Komentar brez naslova

10. 07. 2009

Kriv je oni Taliban ,ki so ga Maja prestavili na Policijsko upravo Celje :Karoly al TURK-Y:

Človek je začel osebno vojno s vsemi navijači vsled totalne policijske nesposobnosti,ker niso sposobni ukrotiti in identificirati tistih nekaj problematičnih.(na prste ene roke jih lahko preštejemo) Če jih je strah in se pač bojijo naj za božjo voljo ne opravljajo te službe ,ker s svojo nesposobnostjo in strahopetstvom vnašajo še dodatni nemir med množice.

Ob naslednji PERSONALIZACIJI vam zagotavljam ,da bodo izbruhnili veliki neredi v okolici stadiona in po mestu.

Star sem že blizu 50 pa mi je ta policijski terorizem na tekmah začel že pošteno presedati.

 

 

Avtor:

Komentar brez naslova

10. 07. 2009

personalizacija ni problem tega, o čemer pišem jaz.

Tudi na Zahodu jo poznajo, pa nihče ne čaka pred blagajno ali vrati.

Naj bo, če mislijo, da je potrebna, ampak naj se temu primerno prodaja kart organizira - dovolj blagajn, dovolj računalnikov, zmogljiv sistem, dovolj vhodov na stadion oz. redarjev, ki čekirajo gledalce.

 

Avtor: RazbOjniK

Komentar brez naslova

10. 07. 2009
Domnevam, da v Milanu zaradi večjega zanimanja za fuzbal velika večina ljudi kupi karte vnaprej in potem na vhodih pokažejo osebno, kadar je to treba. in karto. Ročno vpisovanje podatkov ne more biti nikoli hitro. Verjetno bi res prišlo do sranj, če bi si tekmo hotelo ogledati 6-7 K ljudi.
Avtor: geman

Sporočilo 9 od 132

Prejšnja stran | Naslednja stran

Avtor vsebine tega eDnevnika je RazbOjniK.
Pogoji uporabe - Varovanje zasebnosti - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-15 eDnevnik