eDnevnik
  
Ex Vanis
Werner.eDnevnik.si

Opys

PRO DEIVUJI ŽIRICI ZEMJON A NEBO HVALEIMI SVENTOMI TREBJAMEI A PESMAMEI VELEIKUIJEJMU STARICIMU BOGOMU VOLIHUVEI STARUJEIHU KOLONU POJEIJEI DADJOSON PURVUNOSTI VU SEDULO ROTUI DANUIJEIMU NOVUJEIHU PESMAMEI TA STARICA PERDU DROUGAIHU RODJENA DODJEITA NEBESE A ZEMJO NEBESOMEI LJUDIMEI KU NAMU ZAKITO VAJEINO MOČINO VARUHUSITVO. NEBESE A ZEMJO VUIDVA JEIMASTA VU LASTEI BOGATISITVO DADJALICA SVOBODUI NAKLONEITA NAMU BOGATISITVO VU PROSTONJEJON OBUILNOSTIJON OHRANEITA NASU BLAGOSLOVIMEI


Mwoje povezåve

» Quoncxn tut f Sloveniji
» Vyd-i-Svet - Svet-o-Vyd
» Fsœ-Slovensk
» Kolendår
» Ty-Tuba
» Svetoslav, der Christenhammer
» die Heidenzeitung
» Ostrozor
» Kelt

» Na ta-pæru såjt
» Osebn såjt
» Arhiw stårga pysaja
» epika #1
» epika #2
» na bojnem polju
» epika #3
» izza devet sela
» FOTOMATERJAL
» insignije








Število zadetkov: 121325

O spravi

 

 

 

Tako imenovana ''sprava'' je propagandna floskula rimokatoliške klike. Je propagandna manipulacija, da se poraženci druge svetovne vojne maščujejo zmagovalcem, odnosno da se opere znana vloga zločinske vatikanske mafije pri vzpostavljanju in delovanju fašizmov v prvi polovici 20. stoletja. Zato ni ''sprava'', kakor koli lepo se že slišni, nič druga kakor manipulacitven instrument izpostave mednarodne iz Vatikana vodene združbe, za afirmacijo in nadaljevanje njenega neupravičenega parazitiranja na slovenskem narodovem telesu.

 

Tu ne more iti za spravo. Sprava je možna med dvema enakovrednima subjektoma v sporu. In domobranski izdajalci to niso. Njim lahko kvečjemu odpustimo narodno izdajo, ni pa nujno, ker menim, da je to najsramotnejše in najnižje dejanje, v danih okoliščinah. Sodelovanje z okupatojem, ki je imel jasno izpričan namen po uničenju slovenskega naroda, ni opravičjiv z nobenim, sploh pa ne zlaganim, namenom.


Potrebno je tudi evaluirati delitev naroda, ki je plod delovanja rimokatoliške cerkve že dolgo pred 2. svetovno vojno in je tako še danes. Cerkev deli narod. Zato mora tudi iz naroda priti volja po preseganju delitev v teoriji, kar v praksi pomeni nevtralizacijo rimske cerkve in njenih domačih pomagačev ter njene sovražne propagande. Tu računam na nevladne bolj kot na vladne akterje. Politična organizacija RKC, ki deluje pod krinko lažne duhovnosti, je najbolj zločinska organizacija v zgodovini človeštva, ki je izvajala nepopisljive zločine in grozodejstva nad človekom in naravo. Še danes je tako. Pranje denarja, pedofilija, terorizem, politične spletke, mafija, ... Na nas je, na Slovencih, morda celo na mlajši generaciji, da spoznamo pošastni obraz prezence vatikanskih demonov pri nas in se ji odpovemo, jo naredimo nezmožno nadaljnega razdvajanja naroda in zastrupljanja naroda s sovraštvom, predsodki in z že ničkolikokrat dokazanimi lažmi in manipulacijami.

Bomo zmogli? Gotovo. Slovenci smo se velikokrat v zgodovini uspešno zoperstavili sovražnim elementom našega naroda.

 

Razdvojenost je največji sovražnik slovenskega naroda. Dela nas ranljive in nemočne. In to je namen sovražnikov slovenskega naroda.

 


 


Objawlen: 17:39, 4. 07. 2010
Napysx komentår

Komentar brez naslova

Cerkev govori o spravi kot o nerojenih otrocih, bolje - o zarodkih.

Dokler je človek še vse kaj drugega kot človek, ampak le skupek sluzi, mu Cerkev poje nebeško slavo in kriči o njegovi svetosti in neodtujljivi pravici do človečanskosti ..., ko se pa dejansko rodi, je pa brž pankrt, če starši niso poročeni ali niso kristjani ali oče ni znan ... in za debelimi, hladnimi zidovi sirotišnic in zavodov, imenovanih po svetnikih in svetnicah, je otrok samo izrod greha, ki ga je treba iztrebiti enkrat za vselej ... Itd.

Isto je s spravo. Dokler je ni, lahko o njej fantazirajo na dolgo in široko. Ko se pa zares zgodi, pa rečejo, kakor pravkar Stres: "Ne, to ni bilo to." Embrio sprave je za Cerkev neskončno bolj pomemben (in koristen) kot otrok sprave, ki mu takoj po rojstvu zadrgnejo zanko okoli vratu. V tem je temeljna morbidnost in neživljenjskost (abortivnost) delovanja Cerkve. Živa forma je prekletstvo, nevidna ideja blagoslov. Za Cerkev sprave preprosto ne sme biti, zato da bo lahko večna.

(Zato je sprava po postulatih Cerkve v temelju nemogoča, ker je sofizem.)

To j napysu Wiara . Objawlen: 18:08, 4. 07. 2010

Povezåva

res je,

zelo slikovito podano.

To j napysu Werner . Objawlen: 18:34, 4. 07. 2010

Povezåva

Predlagam

spravno mašo v cerkvi sv. Urha za vse Slovence, ki so bili tam zverinsko mučeni in ubiti in za vse, ki so zaradi seznamov, ki so jih pripraviljali katoliški duhovniki, umrli v taboriščih Rab, Gonars in drugod. Predlagam tudi v razmislek g. Stresu, da bi beatificirali katerega od iz Štajerske izseljenih in pobitih katoliških duhovnikov v lagerju v Jasenovcu. Poveljnik tega lagerja je bil katoliški duhovnik(!) Tomislav Majstorović z vzdevkom Fra Sotona...
Žal imam nekoliko nenavaden občutek, da so poudarjeni povojni poboji. Nedvomno so njihovi povzročitelji dobili povelje zanje od nove oblasti, vzroki za to pa koreninijo v kolaboraciji, medvojni zločini kolaborantov in duhovščine RKC pa (namerno) potisnjeni v ozadje. Tako od današnjih državljanov SLO ni mogoče pričakovati sprave, saj o tem velika večina ne ve prav veliko, skoraj vsi neposredno vpleteni so že umrli, ali pa so že zelo v letih.


To j napysu Gost . Objawlen: 18:48, 4. 07. 2010

Povezåva

ja,

dvomim, da bi naredili mašo za lastne žrtve, to gre nekako proti ''načelom'' hinavščine in dvojne morale.


To j napysu Werner . Objawlen: 19:00, 4. 07. 2010

Povezåva

Sprava pomeni zanikanje antifašističnega boja

Namen sprave naj bi bila rehabilitacija sodelavcev okupatorja, ki so postali žrtev povojnih pobojev.

Žrtev povojnih pobojev preprosto ne mo remo izvzeti iz vojnega sodelovanja z okupatorji. To bi pomenilo, da zgodovino enkrat izklopimo, čez nekaj let pa jo ponovno vklopimo in se osredotočimo le na povojni čas.

Možno spravo vidim le med Slovenci na eni in Nemci, Italijani in Madžari na drugi strani.

Ta projekt katoliške cerkve pa je deli in vladaj.

Niko

To j napysu Niko . Objawlen: 08:54, 5. 07. 2010

Povezåva

Komentar brez naslova

ne smemo pozabiti NDH, ki je tudi bila okupator.

Dejansko smo Slovenci postali plen treh fašizmov: ekonomskega (Italija), kvazi-nacionalističnega (Nemčija) in klerikalnega (NDH). Slednji je, tudi zaradi prisotnosti pri nas, čeprav vojaško gledano najmanj, pa dejansko najbolj nevaren. Še najbolj dandanes.


To j napysu Gost - domača stran . Objawlen: 12:27, 5. 07. 2010

Povezåva

Wernerju zopet uspe demantirati samega sebe

Kakšni neumni sklepi lahko pridejo iz tega, če poenostavljamo svet, da ga lahko obdelamo v svojem zelo primitivnem miselnem sistemu :)

Spravita se lahko vedno vsaj dva, ki sta vsak na svojem bregu in kažeta s prstom drug na drugega, ne glede na to, kateri ima kaj prav. Je pa res dosti lažje oz. celo nujno potrebno, da se oba opreta na resnico. Le tako lahko namreč priznata drug drugemu, kar sta sama storila narobe, to obžalujeta, nato pa drug drugemu zagrešeno odpustita. Je pa žal prepogosto celo prvi korak pretežak ... 

Najbolj smešno pa je to, da se avtor zavzema, da "mora tudi iz naroda priti volja po preseganju delitev v teoriji", hkrati pa zagovarja da"je [sprava] možna med dvema enakovrednima subjektoma v sporu. In domobranski izdajalci to niso", s čimer sam deli. Na žalost v tej miselnosti avtor ni sam.

"Razdvojenost je največji sovražnik slovenskega naroda. Dela nas ranljive in nemočne. In to je namen sovražnikov slovenskega naroda. " V tem komentarju sem vam pokazal, kako s svojimi pogledi delite naš narod. In po vaši definiciji ste sam "največji sovražnik slovenskega naroda". 


To j napysu Aleksios - domača stran . Objawlen: 22:08, 11. 07. 2010

Povezåva

Komentar brez naslova

Wiara, kdaj pa se po vašem mnenju "skupek sluzi" "pretvori" v človeka? Kaj je to za en čudež? Kar pa se tiče nadaljevanja pa zopet same neumnosti, kar kaže samo na vaše nepoznavanje tematike. Cerkev je tako ali tako že večna, ker je jo kot tako postavil Kristus. Da bo večna, ni odvisno od ljudi. Ker če bi bilo, bi bil to po vaših (in somišljenikov) opisovanjih, kaj vse je Cerkev počela, zares neskončno čudno, kako to, da še ni propadla. Res ste zanimivi v svoji logiki :) Aja, prosim še za izpeljavo sklepa iz postulatov Cerkve, da je sprava nemogoča. Po svojih najboljših močeh ga ne znam izpeljat :)

To j napysu Gost . Objawlen: 22:16, 11. 07. 2010

Povezåva

o,

sem se že sraševal, kdaj boš zopet podal svoje mnenje. Sklepam, da si še bolj nerazgledan. Ne veš, da sem imun na vaše teološke prijeme, non secutor, recimo in ostale fore, s katerimi posiljujete logiko in realnost, če smo že na tem.

Tu ne gre za spravljanje, tu gre za projekt ''sprave'', divide et impera, s katerim hoče ta banda pedofilska še naprej vzdževati svoj neupravičen obstoj na Slovenskem. Drugače Slovenci sploh ne bi bili skregani, razumeš. Nikomur se ni treba spraviti. Sploh pa ne pripadniki zaveznikov s pripadniki sil osi 65 let po vojni. In zakaj bi se? Saj so sile osi povzročile vojno in so bile za to kaznovane. S tem je bila sprava konzumirana, če bi sploh morala biti.

In potem v skladu s svojim bolnim židovsko-krščanskim etosom očitaš meni, da delim narod. Mislim, od kod ti pa to. Tisti, ki opozarja na vzrok delitve, potem deli narod. Kot da bi rekel, da zdravnik škoduje bolniku. Jaz sem postavil diagnozo slovenskemu narodu, ti pa potem praviš, da mu jaz škodujem. Ni nekaj narobe tukaj?

Tudi nisi tega dokazal. Uporabil si tipičnen teološki prijem, ''non secutor'' in tako ''dokazal'', da jaz delim narod. Ja bed. In potem iz napačnega sklepanja prešaltaš na pravilno in nadljuješ, da sem jaz največji sovražnik našega naroda.

Upam, da sem ti zdaj pokazal, da podli prijemi s katerimi demoni v ljudski koži operirate na nepodučenih na meni ne delujejo in če bi rad v prihodnosti kakšno idejo naprej spravil tukaj, se jih ne boš več posluževal.

 

Pa še glede tvojih butalaštin o obstoju Cerkve. Dokler je imela absolutno oblast je imela garantiran obstoj. Zdaj ko ima finančno moč, moralne ne več, pa zato cele horde takih opranoglavih zombijev kot si ti, bo še dihala en cajt. To je skrivnost. Cerkev obstaja zaradi takih, ki so zaradi lastnih moralnih pomanjkljivosti eksistencialno odvisni od njene lažno-moralnih vsebin, ki take eksistence generirajo in legitimirajo.

Pa glede Jezusa. Praviš, da jo je on ustanovil? Ja, potem pa toliko slabše za Jezusa. Veljal je za kar vrdu človeka, samo, da je pa ustanovil najbolj zločinsko in pokvarjeno organizacijo v zgodovini človeštva pa, ..., mah, to negira še tiste pozitivne nauke, ki bi jih imel, po moje.

Drugače pa, Aleksios, ti odpustim. Pojdi in ne služi več demonom vatikanskim.


To j napysu Gost - domača stran . Objawlen: 07:04, 12. 07. 2010

Povezåva

Komentar brez naslova

Werner, vi niste zgolj "tisti, ki opozarja na vzrok delitve", ampak tudi tisti, ki deliltev soustvarja. In to sem vam jasno pokazal iz zgolj enega vašega prispevka, da ostalih (npr. primitivnega predalčkanja ljudi, da jih lahko obdelate s svojim ozkim miselnim sistemom, kar je vodilo do osebnih napadov name zgolj zaradi mojih stališč) ne omenjam. Ampak dobro, težko se pogovarjava, ker imava temeljno različne nazore, etos. Moji komentarji na vašem blogu med drgum služijo namenu, da ne bi slučajno s svojim leporečenjem speljali kakšnega iz mlajše generacije na svoje strupene limanice.

Da pa se še dotaknem _vaših_ "butalaštin o obstoju Cerkve": V začetku je bilo enajst raztepencev, ki so jim ubili edinega, ki jih je držal skupaj. In teh enajst preganjanih je imelo absolutno oblast? :) Kasneje so simbol ribe uporabljali zato, da so kazali svojo absolutistično moč? :) Cerkev je imela, ima in bo vedno imela moralno moč, ker je v njej Resnica. Ne glede na to, kako hudo zabredejo njeni člani. Gre za neprenehno spreobračanje k Bogu, ki je mogoče po delovanju sv. Duha. Cerkev niso samo duhovniki, škofje in papež, ampak Cerkev presega ta svet. Cerkev je Kristusova, njegov Duh skrbi zanjo in kljub vsem njenim padcem se je obdržala. Seveda lahko v vašem popreproščenem svetu bolje razložite tudi te kompleksne skrivnosti :) A v vaši razlagi se zopet zapletete in spotaknete sami ob sebe - in padete. Tdrite, da je Cerkev imela absolutno oblast, ko je še praktično ni bilo. Za celotno zgodovino ji očitate, kako amoralna je bila, a hkrati priznavate, da je svojo moralnost nekje po poti izgubila, kar pomeni, da jo je nekoč imela, četudi je Jezus z ustanovitvijo Cerkve zapravil vso pozitivnost svojih naukov :)

Jezus pa ni "kar vredu človek", ampak je Božji Sin, je hkrati človek in hkrati Bog. S tem, ko je ustanovil Cerkev, je naredil nekaj tako velikega, da vi sploh ne uspete doumeti, kaj je naredil. To vam povem, v svobodni volji, ki vam jo je v svoji milosti naklonil Bog, pa lahko s povdanim storite, kar želite. Pa nisem želel pametovati in vam soliti glave, da ste svobodni. Samo povedati sem vam želel, od kod vaša svoboda.


To j napysu Aleksios - domača stran . Objawlen: 09:16, 12. 07. 2010

Povezåva

aleksios

ne moraš trditi, da jaz nekaj trdim, potem pa na podlagi tega izpeljati sklepe o moji ideji. Ti potvarjaš moje besede. Seveda sta, kot si morda ugotovil, židovsko-krščanski in arijsko-slovanski etos popolnoma nekombatibilna, ampak neke osnove logike in iskrenosti pa morajo biti, da lahko diskutiramo.

Najprej moram zavrniti tvojo obtožbo, da soustvarjam delitve. To ni res. Delitev obstaja že od druge polovice 19. stoletja (realno že od 8., ampak v tej patološki obliki pa od takrat). Jaz sem jih prepoznal in ugotovil vzrok. Ta dva ''etosa'', sta to. In torej mora en ''etos'' biti eliminran, ne pa da še naprej biva. Kateri je to, je jasno. Tisti, ki je etnogenetičen v našem smislu. In nsi pokazal nič drugega kot patetične logične napake, ki se jih tako radi poslužujete. Pa glede mlajših generacij, naj si same pri sebi ustvarijo prav pogled na realnost, ko postanejo malo manj mlajše.

 Glede Cerkve, moramo gledati realno zgodovino in ne te plagiirane in potvorjen emite iz vseh vetrov, ki so dokaj nekonsistentno skupaj zvarjeni v t.i. Evangelijih. Gledati moramo na cerkev kot organizacijo. Da se legitimira preko omenjenih mitoloških plagiatov, je njena notranja zadeva, oz. namenjeno njenim opranoglavim ovcam, za analizo njenega delovanja in obstoja ne igra vloge. Osebno menim, da je to z židovskim šovinizmom začinjeno osiromašeno zoroastrstvo, za helenistične razmere okrancljano z elementi, prazniki in simboliko poganskih mitologij, samo po sebi še nekako zanimivo, če ne bi bilo podlaga najbolj zavrženim praksam v človeški zgodovini. To jim jemlje ves čar.

Po drugi strani ne vem, kakšno ''Resnico'' ima cerkev. Njeni pogledi na Boga, dušo, človeka in naravo so skregani ne samo z logiko, znanostjo in zdravim azumom, ampakna mnogih mestih tudi sami s sabo, tako ga tako kot kristjani rokujete z besedo ''resnica'', že kliče po tem da bi jo morali redefinirati. In verjetno v vaših mislih tudi je. 

Glede absolutne oblasti, je mišljen čas, ko je cerkev dobesedno odločala o življenju in smrti in bi mene malo popekli, zaradi mojih idej. Tako da današnja propaganda, zavajanje, laži in logične napake s strani vatikanu prodanih duš sploh niso slaba alternativa. Ampak ne zgubimo pogleda na celotno sliko.

Tudi ne pravim, da je cerkev na začetku bila moralna. Celotno židovstvo in iz njega izvirajoče krščanstvo je v temelju nemoralno in nedostojno do človeka in narave. Resa ima neke pozitivne ideje, ampak te so univerzalne in težko bi našli kulturo, ki jih nima. Ampak rdeča nit te zblojene ideologije je pa ''evil'' na desto potenco.

 

Jezus pa ni "kar vredu človek", ampak je Božji Sin, je hkrati človek in hkrati Bog. S tem, ko je ustanovil Cerkev, je naredil nekaj tako velikega, da vi sploh ne uspete doumeti, kaj je naredil. To vam povem, v svobodni volji, ki vam jo je v svoji milosti naklonil Bog, pa lahko s povdanim storite, kar želite. Pa nisem želel pametovati in vam soliti glave, da ste svobodni. Samo povedati sem vam želel, od kod vaša svoboda.

Moja svoboda izvira od pogunih posameznikov, ki so jo izborili, kljub vašemu bogu, hkrati-človeku-bogu, vaši cerkvi in vaši kulturi pokvarjenosti, dvojne morale in institucionalizirane hinavščine.


To j napysu Gost - domača stran . Objawlen: 09:44, 12. 07. 2010

Povezåva

<- Prejsxn såjt | Nasledn såjt ->

Avtor vsebine tega eDnevnika je Werner.
Pogoji uporabe - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-10 eDnevnik