eDnevnik
  

... med lesketanjem vodnih kapljic ...

KJE SEM? - PRAVILA IGRE

{ 10:31, 12. 05. 2008 } { Objavljeno v kje sem? } { 81 komentarji } { Stalna povezava } { Obvesti prijatelja o tem sporočilu }

No, takole je bilo: pred časom sem objavila tale post. Ko sem ga objavila, v bistvu še nisem vedela, da bo nastala iz tega takšna igrica, kot je zdaj. Za vsak slučaj moram poudarit: močno fino se mi zdi ko se nadaljuje! Lepo mi je .

Če sem povsem poštena, to da se igra nadaljuje sploh ni bila moja ideja . Lastim si lahko samo idejo posta, nadaljevanje je predlagala Jana. Tako da kar se mene tiče je igrica toliko moja kot njena. Ja. Je treba povedat tako kot je, ane. In še tukaj: hvala Jana, ker si tako lepo vskočila vsakič ko je bilo potrebno.

S pravili je pa takole:

  • Tisti, ki prevzame štafeto, na svojem blogu objavi post z naslovom Kje sem? V postu objavi link to tega posta, torej navodil, in sliko. Poanta slike je v tem, da glede na razgled, ki ga ima, ostali ugotavljamo kje se 'skrita' oseba nahaja.
  • Nosilec štafete lahko za igro uporabi svojo fotografijo (avtoportret ne velja ker potem vsi vemo da je pred kamero) ali fotografijo nekoga drugega, v kolikor mu ta dovoli. Uporaba slik z interneta ni dovoljena.  
  • Ugibanje poteka v komentarjih pod tem postom. Kdor prvi ugane, je novi nosilec štafete.
  • Kako natančen naj bo pravilni odgovor določi trenutni nosilec štafete. Torej s tem reši tudi dilemo če se več ljudi približa rešitvi.
  • V primeru da je več pravilnih odgovorov, ima prednost tisti, ki še ni nosil štafete (oziroma tisti, ki je že dlje časa ni) oziroma/ali tisti, ki je natančnejši.
  • Namigi so dovoljeni, kakšni so (recimo toplo-hladno ali morda področje kraja) in kdaj izbere tisti, ki trenutno vodi igro.
  • Skrivamo se po Sloveniji. Omejitev glede slike ni, naj pa bo takšna, da se da vsaj malo spoznati. Torej ne ravno slikanje dreves v gozdu, ker je gozd zelo težko ločiti od gozda. Lahko je slikano v naravi, muzeju, v mestu ... skratka skorajda kjerkoli. No, ni treba slikat delikatese v trgovini,  ker jih je res malo preveč ... Če pa kdo želi, pa lahko tudi tako ponagaja. Bi bilo zanimivo videti kako bi šlo
  • To glede objave novega posta, torej nove igre ob prevzemu štafete, na blogu prijatelja ... mi še ni čisto jasno. Je pa seveda dovoljeno. Tukaj prosim za kako informacijo več, da tej točki dam natančnejši okvir .
  • Če tisti, ki pravilno odgovori, štafete noče ali ne more sprejeti, ta pripada tistemu, ki je bil najbliže odgovoru. V primeru dileme ima prednost tisti, ki je še ni vodil igre oziroma/ali tisti, ki je že dlje časa ni.
  • Novi nosilec štafete začne nov krog v najkasneje treh dneh. Če se to ne zgodi, gre štafeta naprej po prejšnji piki .
  • Če kdo iz kateregakoli razloga ne sprejme štafete za nadaljevanje igre, to sporoči v komentarju.
  • sodelujejo lahko vsi, ampak samo pod pogojem, da so prijavljeni oz/ali podpisani.
  • v primeru, da je novi štafetonosilec iz druge blogosfere, ta v postu, kjer je prejel štafeto, pusti v komentarju link do novega kroga.
PRIJETNO IGRANJE VAM ŽELIM

Dosedanji štafetarji: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=morskadeklica&e_id=64742

 

Takole. Povejte, opozorite, če sem kaj izpustila, morda predlogi ...



Trenutno stanje duha: igrivo :)
{ Napiši komentar }

POhvalno

{ 10:48, 12. 05. 2008 } { Avtor Gost }

 

Mislim, da bo zanimiva igra, sama jo bom spremljala. Zaenkrat še ne sodelovala, ker ne fotografiram, ne znam, pa tudi digitalnega fotoaparata nimam. Mogoče me bo pritegnilo in ga nabavim, potem se bo treba naučitLP Lea



Super!

{ 10:51, 12. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

Krasno!

Jaz bi si želela še, da bi se morda pri tebi (tako kot se spisi pri Jani) zbirajo vsebine (imena naselij, gor ...) in štafetnikov, da vsi vse to lahko vemo ... Morda tudi, da ne bi nekdo dva kroga kasneje objavil skoraj enako slikco, kot jo je prejšnji, ker pač ni vedel, da je nek kraj, grad, reka ... že bilo.

Poudarek - rešitev: je ime, kajne, zatem pa mesto gledanja ...

Vse dobro!



Kje sem ...

{ 10:52, 12. 05. 2008 } { Avtor metuljc }

...in kaj/kam gledam. A ni tako bolje? Vsaj meni se zdi, da je čar v tem, da poznamo oboje.

In - super, da bi narejen spisek, pa pri vsakem naj bo link do njegovega dela igrice. Saj si si tako zamislila?

A bomo potem prodali idejo komu za promocijo Slovenije?

metuljc



No, kako sva...

{ 10:53, 12. 05. 2008 } { Avtor metuljc }

...z anoodsrca usklajeni...

m.



super!

{ 10:54, 12. 05. 2008 } { Avtor janalumnus }

...le še PRAVILE popravi v PRAVILA in bo stvar stala.[zrihtano]

... in se seveda strinjam tudi s komentarji o tem, da je del pravilnega odgovora tudi, "kaj gledam". Ampak ker se pogosto zgodi, da uganejo različni eno in drugo, naj ima vendar prednost odgovor na prvo vprašanje, torej "kje sem?".

LPJ



Uredil/a je janalumnus, 12. 05. 2008 ob 12:25

lea :)

{ 12:18, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

o, me veseli da ti je igrica všeč . saj digitalca tudi jaz nimam, veš. imam pa mobitel s fotkičem in bluetooth .

bi bila vesela če se nam pridružiš



ana :)

{ 12:22, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

sem si zamislila tako, da je seznam štafetnikov hkrati tudi seznam linkov na poste. pomoje bo tako ok.

ja, rešitev je mesto skrivališča. potem pa pač odvisno od slike (ta pa ta most, ob tej pa tej planinski koči ... ipd). v detajle določi tisti, ki vodi krog. razgled se pa itak razkrije skozi komentarje, ko ugibamo kaj to kar se vidi je .



metuljc :)

{ 12:26, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hm. jaz bi obdržala ime ... če pa je komu tako bolj všeč pa lahko tako naslovi post.  ko brskamo kaj ta razgled sploh je tako ali tako neizbežno ugotovimo 'kam gledam'. kajne?

ja, tako sem si spisek zamislila.

hi, hi, prodali idejo . si faca! v bistvu res na kakem postu promoviramo.



jana :)

{ 12:33, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hi, hi, sem popravila naslov

in se strinjam, ja, ko ugotovimo kaj gledamo tako ali tako šele potem lahko ugotovimo kje človek je. ja. bi se znalo zakomplicirati če en pogrunta kaj vidiš, en pa kje si ... . zato je pomoje bolje da bistvo ostane na kje sem. kaj praviš?

aja, si že povedala to. površna ker hitim



Uredil/a je morskadeklica, 12. 05. 2008 ob 12:47

Meni je ideja zanimiva,

{ 18:20, 12. 05. 2008 } { Avtor kojotka }
glede pravil se bom prilagodila večini...

!

{ 18:24, 12. 05. 2008 } { Avtor orhideja }

pravila so zato, da se kršijo



kojotka :)

{ 18:57, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

super da ti je zanimivo . lepo vabljena k sodelovanju! hi, hi, jao .. kako se to uradno sliši.  v glavnem ob naslednjem psotu le pridi ugibat, da se potem še skriješ



hi, hi, orhideja :)

{ 18:58, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }
a se napoveduje delikatesa ?

evo, Morska Deklica...

{ 19:55, 12. 05. 2008 } { Avtor janalumnus }

...Kokfajn je malce spremenila naslov, zato je nisi našla.

KLIK

Jana 



našla ;)

{ 19:59, 12. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hvala



Ups,

{ 21:58, 12. 05. 2008 } { Avtor Gost }
se opravičujem - obljubim, da ne bom več.

gost :)

{ 08:48, 13. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

aamm ... si kokfajn?



NOVA FOTKA!!!!

{ 17:43, 13. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

Pogledala sem h Komaxu

in našla tole:

http://komax.blog.siol.net/2008/05/12/kje-sem/#comment-812



hmm

{ 18:01, 13. 05. 2008 } { Avtor orhideja }

če analiziram zmagovalce opazim, da je jLu postala odvisna od igre, Metuljc pa je na pravi poti do tega



Nikakor nisem...

{ 21:40, 13. 05. 2008 } { Avtor metuljc }

...na poti k odvisnosti od igre... Sem menda že tam.  In mi je čisto všeč. Vedno je lepo spoznati in zvedeti kaj novega, a ne?

m.



ana :)

{ 22:22, 13. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

krasno ! hvala za pomoč in hvala za link. sem skočila pogledat na hitrco, ko utegnem pa še malo ugibam .



orhideja :)

{ 22:23, 13. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hi, hi, ko je odvisnost nekaj fajnega . kul.



metuljc :)

{ 22:25, 13. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

*Vedno je lepo spoznati in zvedeti kaj novega* pod to se pa samo podpišem



bleh..

{ 21:10, 21. 05. 2008 } { Avtor Zuzzu }

zal lahko samo gledam in ugibam.. igrat se pa ne morem, ker nisem v Sloveniji... :D Se pa izredno zabavam.. priznam.



zuzzu :)

{ 22:13, 21. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

ooo, pozdravljena ! sem vesela da spremljaš igrico. res. se mi fino zdi ko se zabavaš! hvala

če imaš pa kakršnokoli idejo ali predlog glede sodelovanja - feel free! prav?



Štafeta

{ 08:59, 24. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

Štafeta je pri meni!



ana :)

{ 10:28, 24. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }
 sem najprej opazila tvoj zvon, potem šele ta komentar, heh. že urejeno . hvala.

Ku ku!

{ 10:25, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }
Tukaj sem!

Fotografija! Od kje?

{ 17:52, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Lepo prosim, dajmo razčistiti glede fotografije, ki jo objavi štafetnik.

Gre za to, da vsak nima lastnih fotografij. Meni se zdi prav, da lahko vseeno sodeluje, če želi.

Torej mora nekje slikco dobiti.

Po moje je lahko slika z interneta (z navedbo vira) ali s prijateljevih rok (tukaj je vir omenjen po dogovoru s prijateljem, kakor je njuna skupna želja). Morda še od kje.

Jasno je, da ne sme biti tatvina in to se še ni zgodilo in verjamem, da se ne bo. Bobek je povedal, napisal, od kje njegova slika. Žal ne morem tega več videti (samo po spominu lahko pišem), ker ima pač bolj ali manj zaprt blog.

Sicer ko gledam bloge: Mnogi objavljajo slike z neta, eni navedejo vir, eni ne. Mislim, da je prav, da se napiše vsaj "net" če že ni bolj natančno. To bi recimo pomenilo, da pač nisem avtor, ne lastim si tega, mi je pa všeč, seveda. Je pa lahko vir natančneje omenjen.

Prosim, komentirajte!

Ne smemo se prizadevati med seboj!

Vsem vse dobro!

Ali bo igra lepa in nam bo lepo ob njej, je odvisno od nas vseh!



o fotografiji :)

{ 18:38, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

ana hvala za ta predlog . takole mislim:

mislim, da je spotikanje v to kdo je fotografijo posnel povsem odveč. če je slika z neta, je edino pravilno da se navede vir. to je prav. pa ne zaradi te igre, že brez nje. spoštovanje avtorstva in te reči. mislim, da tu ne rabim izgubljati besed. dokler je naveden vir ali avtor, je vse v najlepšem redu .

tudi meni se zdi krasno, če želi nekdo sodelovati kljub temu, da nima svojih slik. važno da ve, kam se je 'skril'. kajne?

v mojem računalniku ima tudi moja prijateljica nekaj svojih slik (še iz časa preden je dobila svoj računalnik). in če bi se mi za igro dopadla katera izmed njih ... bi jo uporabila. v tej igri se ne gremo fotofrikov, temveč skrivalnice. torej se mi to ne zdi sporno



Komentar brez naslova

{ 18:49, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Morska deklica, jaz nisem navedel kdo je avtor, ker nima nihče tu pravice, da zahteva, da to izve, če se avtorju slike ne zdi potrebno, da je njegovo ime omenjeno.

Tebi je to pomembno, si napisala, ni nič spornega, če je naveden avtor. Veš, nekaterim avtorjem fotografij, so to le fotografije in nič drugega in se jim brezveze zdi, da bi bilo poleg njihovo ime. Zato se kar lepo igrajte še naprej, ni pa lepo, da drugim ne dopuščate, da se igrajo, če nimajo fotoaparata. Zaradi tega sem tudi predlagal, da namesto mene nadaljuje nekdo drug, ker se ostalim, ne zdi prav, da sodelujem s tujo fotografijo.

Nekaterim med vami ni pomembno od koga je fotografija, da se le igrate kar cenim, žal pa obstajajo tu takšni osebki, ki bi se zavoljo zmage zapičili v vsako stvar in ljudi tudi obsodili, da kradejo, če objavijo tujo sliko (za katero so prej vsaj 4krat napisali, da je izposojena).

Še to bi povedal, nisem edini, ki ga tako vedenje določenih oseb tu moti in še marskikdo bi sodeloval, če nekateri ne bi bili tako pikolovski in škodoželjni.



Tako ja: kdor želi sodelovati!!!

{ 18:56, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

To sem pa pozabila omeniti - ja, to moraš vedeti, KJE SI oz. kje je fotograf! In pri slikcah od blizu, kot je moj Polhov Gradec, je itak jasno, da sem zraven ... Brjavova prej pa je bila s stališča KJE SEM težja. Ker je bila bolj od daleč. In gre pravzaprav za veliko področje in vsaj dve lokaciji. Imela sem pač srečo in dobre namige.

Vse dobro! Vesela sem, ker si se oglasila!



VSAK lahko sodeluje, če želi

{ 19:08, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

in vsak lahko vpliva na te pikolovske osebe, tukaj sem sprožila ta problem v upanju, da ga bomo rešili, kot ga odrasli ljudje lahko rešijo ... toda če kdo noče rešiti problema, ga NIHČE NE MORE PRISILITI!!!

Opravičilo je potrebno, če je bila izrečena krivična obsodba.

Morska deklica!

Predvidevam, da bi napisala: slikco je naredila prijateljica. (In tako je naredil Bobek.) Za moj občutek je to dovolj, razen, če kdo želi več.

Upam v dobro!

P.S.:

Toliko sem imela povedati - in če bo to sprožilo novo jezo, bom ugotovila, da se včasih ne splača vložiti niti pikico truda v nekatere stvari.



Komentar brez naslova

{ 19:12, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Ana ne piši kar ni res, nisem tistega napisal. Pisal sem da si bom sliko izposodil, ker svoje nimam in še prej sem vprašal pri brjavu če lahko to storim.

Ko me je nekdo obsodil da sem tat sem tisti osebi napisal, da je avtor vedel, saj drugače ne bi dobil fotografije.

Poudarjam to, zakaj sploh bi nekdo moral pisati od kje je slika? Zakaja če avtor tega ne zahteva, da se tiste pikolovkse riti tu v to ne zapičijo ali je še kakšen drug razlog?

In Ana, ni vredno, resnično ni vredno, tu so ljudje brez kančka morale.



Komentar brez naslova

{ 19:13, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
In tretjič ali je že četrtič, ne vem več. Kaj iam veze kaj vi želite, da se napiše poleg fotografije, se vam ne zdi, da o tem odloča avtor fotografije? Ali ste spet bolj vi pomembni tudi pri tem?

joj kolk

{ 19:24, 28. 05. 2008 } { Avtor Gost }

se kle komplicira

če je fotografija od prijateljice oz. od katerekoli znane osebe in če to ta oseba dovoli, potem nima smisla pripisovati, da je fotka pač sposojena. saj to sploh ni pomembno. če pa je fotografija vzeta iz neta ali neznane osebe, potem je to nujno, drugače gre za krajo in če se komu ne zdi vredno v tem primeru napisati zraven imena oz. vira to je potem stvar posameznika in se bo s posledicami ukvarjal sam. torej meni osebno je vseeno kaj piše zraven ali pa če nič ne piše.

sodelujejo pa itak lahko vsi. če se kdo počuti ogroženega ali osebno napadenega, pa mu ni treba sodelovati. pika.

torej igrajmo se tisti, ki se hočemo, tisti ki se nočejo, se pač ne bodo igrali oz. se bodo igrali drugje.

to je moje mnenje :)

tedi



Komentar brez naslova

{ 19:27, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Tedi, na mojem blogu kjer sem objavil fotografijo-dobil sem jo od kolega sem napisal, da je slika izposojena. Metuljc mi spodaj v komentarju napiše, da kako lahko sprašujem kje sem ker nisem avtor, torej ne morem igrati.

In tako vidiš, da vam vsem ni prav, da sodeluje kdor želi. Takšni, ki nimamo svojih fotografij se moramo zaradi tega umakniti, če nam je prav ali ne, zaradi miru pred takšnimi.

Včeraj me na enem drugem blogu obsodi da kradem intelektualno lastnino.

Se komplicira, res je ampak nekoga obsoditi da krade ni kar tako.



Komentar brez naslova

{ 19:31, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Hitro je treba zatreti tiste, ki povejo kaj jih zmoti in ki se jim ne zdi prav, da jih nekdo po krivem obsodi, žali. Nič vam ni pomembno, če se do nekoga dela krivica. Zato iskreno upam, da se kdaj znajdete v podobni situaciji in videli boste kako dober občutek je to.



Sveta nebesa,

{ 19:31, 28. 05. 2008 } { Avtor klotilda }

ali še niste nehali s temi prepiri? Bobek, bil si nekoliko preobčutljiv, pa zdaj razgrajaš, da se kar kadi. Če hočeš igrati naprej igraj, sicer prepusti igro drugim. Pa porka svet, saj se ni nič podrlo. Kaj te je tako vrglo iz tira se pa tako ne da preveriti, če si pa vse komentarje potem pa še post zbrisal? Ma daj no - nehajte že in igrajmo igro naprej. Štafetar da fotko - kaj napiše zraven je njegova stvar - ostali ugibamo - res ne vem, zakaj ne bi zraven tudi kaj pokomentirali, saj se v bistvu pogovarjamo preko komentarjev - in "mirna Bosna".

Ali bo šlo - ali ne, porka motorka? Lep pozdrav vsem , M.



evo mene, prosim pavzo da odgovorim.

{ 19:31, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

prosim, nič več o tem kaj je bilo ko je bilo in kaj bi bilo če bi bilo. prav? tu bomo zdaj dorekli pravila igre. samo nekaj minut mi dajte prosim . problemi bodo proč.



Komentar brez naslova

{ 19:34, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Morska deklica, ne bo šlo, to niso stvari, ki se jih po hitrem postopku pomete pod prag, no, ti in nekateri jih, nekateri jih ne moremo, to so stvari, ki jih je treba razčistiti.

Tedi čeprav ti grem v nos bom sodeloval, bom ugibal, če se mi ponovno obrne sreča da zmagam bo pač nadaljeval nekdo drug, jaz ne morem.



Delaj drugim to, kar želiš tudi sebi ...

{ 19:35, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Bobek,

zelo rada bi, da bi vsi znali videli to, ko vsak od nas kdaj zateži ... in da bi bili prizanesljivi med seboj. Tudi zato, ker od drugih lahko pričakujem samo to, kar sama dajem drugim. In če vem, da kdaj preveč rečem, je prav, da sprejmem, da tudi kdo drug reče kdaj preveč ... Zase vem, da so ponavadi take besede nepremišljene, ne vidim vsega možnega ozadja.

No, to ...

A kako natančno si naredil, pa itak ne vem, zapomnila si nisem, pogledati ne morem.

Tedi, prav ti dam!



No Bobek,

{ 19:35, 28. 05. 2008 } { Avtor klotilda }

če ti je Metuljc napisala, kje si, če nisi avtor, sicer ni trdila, da kradeš - ampak, da si vprašanje narobe postavil. Zakaj pa nisi napisal, kaj je na tej - sicer sposojeni fotki? pa bi bil "volk sit in koza breja", kot pravi Palček Smuk. Daj no užaljenec, malo se nasmej, pa bo svet spet lep.

Pozdrav M.



joj bobek

{ 19:37, 28. 05. 2008 } { Avtor Gost }

tebe bo zarad te sekirancije hitr pobral. pa kaj si tolk hitro užaljen. če se ti gre za pravico in vse kar zraven sodi (očitno si brez napak), potem upam, da si šel študirat pravo in da kmalu prilezeš do sodniškega stolčka. čisto resno mislim. govoriš o nekih pravicah, kako si pošten bla bla bla, tamle pri anji bi pa tujce s kufri takoj poslal domov. a se ti ne zdi, da mal pretiravaš v tej svoji poštenosti? sploh pa pri enih igricah. to je le igra človek, tukaj se ne gre za ŽIVLJENJE ALI SMRT.

ej prjatuček, vzami ali pusti, sej te nihče ne sili v nič. pravico pa kot sem ti že napisala boš moral iskati drugje. tukaj smo pač različni in vsi imajo pravico napisati kar si mislijo. v tvojem primeru ti je stopila na žulj metuljc, to je bilo pač njeno mnenje, ki si ga takoj osebno vzel, začel cepetati z nogami in potegnil surlo. njej se je zdelo pač tako, tebi drugače, meni spet drugače.

a nisva nedolg nazaj govorila o tem, kako se hitro z nekom zakačiš???? osebki se kar vrstijo, le zakaj? mislim, da si preveč obremenjen in bi bilo dobro, da nekatere stvari brez bu ne mu pustiš, da gredo mimo tebe. sem prepričana, da se boš boljše počutil.

to je le MOJE MNENJE :)

tedi 



Tisto zraven!

{ 19:41, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Kloti!

Ja, meni je všeč vse tisto zraven! Kot bi nekam šli skupaj pa rečeš še to in ono ...

Lahko pa tisti, ki vodi, določi ostrejša pravila pri sebi! Itak on vpliva na svojo igro. Kot nek učitelj matematike bo imel strogo samo matematiko, drugi bo še zgodovino matematike in biografije kakšnih matematikov povedal, tretji pa še kakšen vic. Pomembno je, da dobro spelje svojo nalogo.

Številka "pravi", da imam prav: 850085



Komentar brez naslova

{ 19:42, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Klotilda, kaj je bilo na fotografiji se je videlo. Nihče ni ugotovil, nekatere je zanimalo kaj je bilo in kje, sem tudi objavil link kjer povedo kje je to, je video posnetek.

Tedi, nikoli nisem trdil kako pošten sem, trdim pa da nisem tat. In se mi ne zdi pravično da me nekdo obsodi da sem kot me je metuljc, da je bila to kraja intelektualne vsebine. Sem marsikaj, tat pa nisemin ne grem preko tega.



Komentar brez naslova

{ 19:44, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Že vnaprej sem vedel, če karkoli rečem bom spet nekdo, ki vas po nepotrebnem vznemirja, sploh me več ne čudi, da vam je vseeno če se nekoga po krivem obtoži, zgleda da ste vsi taki, ker vam je to vseeno.

Komentar brez naslova

{ 19:46, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Tedi, zakaj se z nekom tako hitro začnem preprirati, ker ne dovolim da me žalijo, da me obsodijo, da kradem, ker jim nisem tiho in požrem vsega njihovega sranja.

...

{ 19:47, 28. 05. 2008 } { Avtor Gost }

joj bobek daj preberi komentar preden ga objaviš!

kdo koga obsoja, pa ti nisi resen. poglej svoje stavke!! citiram te in lahko bi te v nedogled, ker to je tvoj način komuniciranja in to je zate poštenost :

Poudarjam to, zakaj sploh bi nekdo moral pisati od kje je slika? Zakaja če avtor tega ne zahteva, da se tiste pikolovkse riti tu v to ne zapičijo ali je še kakšen drug razlog?

si me obsodil da sem pikolovska rit??? in če nisi mene, si nekoga drugega! in ne samo obsodil, še žalil, zdaj pa ti razmisli, kaj pišeš in kaj delaš. govoriš eno, delaš pa drugo. razmisli!!!!



@ ... :)

{ 19:47, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

bobek: mislim, da je res povsem drugače to glede objave avtorja, kadar gre za prijatelje. itak . recimo jaz sem enkrat nazaj napisala to je slikala pa prijateljica ... pa ji je bilo tudi vseeno če to napišem ali ne. ampak meni se je zdelo tako ok, to sem pač jaz. ona je sprejela to. sva bili obe zadovoljni . verjamem, da je bilo tako tudi v tvojem primeru. bi te pa prosila, da nam zdaj pustiš doreči to. point tega posta so pravila, aveš. določena so, sposojena slika velja. to je to. aveš. mislim pa, da ti še takšno število komentarjev ne bo odneslo prizadetosti. ampak zdaj gremo naprej. prav?  s tem ne pometam pod prag. če rabiš debato o krivici, napiši post in se bo dogajala tam.

ana: soditi tukaj o opravičilu se mi zdi tu odveč. lepo, da si načela temo, določila sem kako in kaj. in to je to v bistvu ...

tedi: *sodelujejo pa itak lahko vsi. če se kdo počuti ogroženega ali osebno napadenega, pa mu ni treba sodelovati. torej igrajmo se tisti, ki se hočemo, tisti ki se nočejo, se pač ne bodo igrali oz. se bodo igrali drugje.* ... se popolnoma strinjam s tabo

kloti: hvala

 



Komentar brez naslova

{ 19:51, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Ja, žalim druge brez kančka slabe vesti, pišem z mirno vestjo, da ste nekateri pikolovske riti, ker čisto vedno se na mojem blogu zapičite v nekaj in začnete, da slika ni primerna, da kako lahko sprašujem kje sem, če slika ni moja.

Morska deklica ti kar pojdi naprej jaz ne grem, žal mi je če te oviram in druge ampak ne morem mimo tega, da mi nekdo reče da sem kradel.



...

{ 19:53, 28. 05. 2008 } { Avtor Gost }

da vam je vseeno če se nekoga po krivem obtoži, zgleda da ste vsi taki, ker vam je to vseeno.

aha tukaj smo nepošteni zločinci preklemani! torej se bereš? ali še želiš da ti navajam tvojo kvazi poštenost in kulturo in dialog brez žaljivk? bi še? tega je kar nekaj na zalogi

tedi



ok moram, čeprav nočem

{ 19:57, 28. 05. 2008 } { Avtor orhideja }

napisat kar sem želela, ko sem zasledila, da je metuljc napisala, da kako ni prav, da ima bobek izposojeno pa nisem, ker mi je bobek v nekem drugem primeru stopil na žulj. zdaj, ko vidim, da se problem vleče še sem pa bom napisala, da je bila tista metuljceva izjava neumestna in je pokvarila zabavnost igre.

mislim, da bi pri igrah več blogerjev sodelovalo, če bi bili dovoljeno (kot da je kje napisano, da se to ne sme???) objavljat slike od drugje (od znancev, z neta itd), ampak bi se moralo napisat, če avtor ne bi odobril objave tudi od kod je vzeta (to se lahko naredi tudi naknadno, če je vzeta z neta, saj bi vir slike privedel do rešitve naloge).

upam, da rešite zadevo. jaz si pa grem fenirat lase



bobek in tedi

{ 19:57, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

bobek, ja, želim naprej. ne, obsojanje po krivici ni niti lepo niti prav niti prijetno. tu se popolnoma strinjam s tabo. tega res še nisem napisala. tako mislim, ja. od mene in od tistih, ki te nismo prizadeli, pa opravičila ne boš dobil, veš. ker nismo ničesar slabega storili. ni mi fajn ko te boli, ne morem pa zavrteti časa nazaj. aveš.

tedi ... pomoje je dovolj ... prosim.



Smeh

{ 19:58, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Bobek,

si videl, kako s smehom je opravila Lea, ki se ji ponesrečila namestitev slikce - in je prvotno pisal, kaj je na sliki in od kje je pogled, potem šele se je videla slika!

In meni se zdi, da je Lea tako lepo pospremila vse to s smehom.

Tega se da tudi naučiti - da človek ni samo prizadet, ogrožen, da ne vazme vsega za hudo ...

In jaz nisem nobena rit!



orhideja :)

{ 20:00, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hi, hi, boš imela fajn frizuro . ja, skušam vnesti kar sem podala v komentarju nekje zgoraj glede tega v pravila ... pa še nisem utegnila ker je tako vroče tu ... bom pa vnesla gor.



Komentar brez naslova

{ 20:00, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Tedi, besedo proklemani si uporabila ti, ajz je nisem. Predvidevam, da ste vsi isti, ker vam je vseeno, če se koga po krivem obtoži, ker ostanete tiho.

ana :)

{ 20:03, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

jezen ali užaljen človek ne sliši napotkov kako bi moral reagirati kot nekaj dobronamernega. mislim, da je dovolj ... prosim.



Komentar brez naslova

{ 20:03, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Ana, če ti paše se smeji, ko te bo nekdo proglasil da kradeš, sem doživel, da mi je to nekdo napisal ampak verjemi, da mi ni do smeha ob tem.

Komentar brez naslova

{ 20:04, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
vam je samo važno kaj zdaj jaz napišem in kako sem odreagiral, sploh nikogar ne moti, če se nekoga po krivem obtoži, ste rees lahko takšni ljudje?

bobek :)

{ 20:05, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }
tole se dogaja na mojem blogu. jaz sem povedala da mi ni vseeno. nočem prepirljivosti in prepirov na mojem blogu. lahko to upoštevaš, prosim?

morskadeklica :)

{ 20:06, 28. 05. 2008 } { Avtor Gost }

ma ni blema, včasih si res preveč prizadevam slepemu odpret oči, ampak če ne gre pač ne gre. tudi sama to hitro dojamem. poskusim pa le...

kakorkoli igrico se igram, grem še enkrat kapelco prečekirat :)

tedi 



Krivice

{ 20:07, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Nismo vsi ISTI.

Če bi vsak napisal svojo misel, bi internet pregorel!

Krivico večina obsoja in večina ne želi prizadeti.

Tako skušam jemati jaz krivice, ki mene doletijo.

Škoda je, če prijetna igra postane težka, toda zadeve je treba razčistiti.



Ja, dovolj!

{ 20:09, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

Oprosti, sem dodala še po tvojem "dosti", nisem opazila.

Bom nehala. In pri tebi ostane, to pomeni, da lahko še vidimo in še kdaj preberemo.

Bodi dobro!



Komentar brez naslova

{ 20:11, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Morska deklica, ne odneha čeprav sem na tvojem blogu, ker to sodi sem, med pravila, ki so zrasla na tvojem zelniku. Nikjer ni pisalo, da se ne sme sodelovati s tujo sliko. Mene je nekdo napisal da ne morem sodelovati, ker nimam svoje slike. Ta oseba ni upoštevala pravil.

Ta oseba je napisala kasneje da kradem, ponovno ni upoštevala pravil. Zdaj pišem samo o pravilih, ki jih je kršila, ker morala in krive obtožbe vas ne brigajo.



Komentar brez naslova

{ 20:12, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Morska deklica, še enkrat, če želiš briši. Ampak ne bom odnehal, ker se ravno na tvojem blogu dogaja zdaj krivica.

Poslušaj Bobek,

{ 20:24, 28. 05. 2008 } { Avtor klotilda }

Morska deklica te je vljudno prosila, da preneseš tole debato na svoj blog, za to ga tudi imaš - torej bi bil res lahko toliko vljuden, da bi svoje resnične ali celo malo namišljene krivice reševal tam. Zakaj pa misliš, da imaš pravico njej jemati prostor - in težiti še naprej prav tukaj?

Je pa to moj zadnji komentar na tole trapasto godljo, (rekla-kazala)pa če se zdaj kar razpočiš od togote.

LP M:



Uredil/a je klotilda, 28. 05. 2008 ob 20:26

urejeno :)

{ 20:26, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

tako, sem dodala v pravila glede fotografije.  za naprej ne bi smelo biti več dileme torej.

hvala vsem.



Komentar brez naslova

{ 20:27, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Klotilda, tu bom nadaljeval, tu so napisana pravila in iz tega se je vse začelo.

Nimam ji pravice vzemati prostora ampak si ga kar vzamem, lahko me mirne vesti briše.

Mogoče imaš ti kaj namišljeno jaz ne. Sem toliko še pri sebi, da si zelo zapomnim, ko mi nekdo napiše, da sem kradel.



Komentar brez naslova

{ 20:29, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }
Morska deklica, če nekdo objavi fotografijo iz interneta in zraven prine vir? Se ti ne dozdeva, da bo vsak s sklikom na vir takoj prišel do odgovora kje se nahaja?

hej bobek, to imaš pa prav ;)

{ 20:31, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

hvala za opozorilo . hm ... veš kaj, bom (spet, hi, hi) popravila zgoraj ... čakaj ... še premišljujem.

hm. najbrž pa tole z netom potem sploh ne bo šlo



novost glede prevzema štafete :)

{ 20:57, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

tako. počasi vse bolj zmagujemo ! pravilo glede slik dokončno postavljeno. jupi!

dodala sem še dve piki glede predaje štafete. mislim, da bo tako v redu



Kaj pa?

{ 21:35, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Morska deklica!

Ali bi bilo narobe, če bi kdo uporabil slikco z neta, link pa dodal šele potem, ko je ime že znano? Prej ga pač ne bi smel dati ven.



Ne razumem

{ 22:29, 28. 05. 2008 } { Avtor kojotka }
kaj se toliko komplicira...meni se je zdelo da gre za zafrkancijo, tu se oa vode resni prepiri...malo me spomni na vrtec, naj mi prosim nobeden ne zameri...blog je dosti raztegljiv medij in vsak lahko na svojem blogu objavlja kaj če...

ana, metuljc, kojotka :)

{ 22:50, 28. 05. 2008 } { Avtor morskadeklica }

evo, se pred spanjem še enkrat javim

ana: ne. v to kaj dodate po končanem krogu (torej ko je pravi odgovor že potrjen) v post ali komentarje ... se seveda ne bom vtikala . za sam začetek igre pa je pravilo katera slika ja postavljeno.

kojotka: ja, igra je bila prijetna. užaljenost ob izjavah (resničnih ali napačno interpretiranih) trenutno kvari vzdušje. ampak mislim, da se še vedno lahko sproščeno in prijetno igramo. resnično mislim tako

p.s. popravila na željo



Uredil/a je morskadeklica, 28. 05. 2008 ob 23:18

...

{ 22:54, 28. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

Glej: 224545



Komentar brez naslova

{ 23:20, 28. 05. 2008 } { Avtor bobek }

Metuljc, včeraj na enem izmed blogov. Napisala si, da če se ne navede avtorja je to kraja intelektualne vsebine in s tem si me obsodila da sem nekomu nekaj ukradel. Potem pa si si zraven drznila pripisati celo to, da bi bilo vse v redu, če bi napisal kdo je avtor. Že včeraj in dan pred tem ali celo več sem zapisal, da slika ni moja in da je izposojena. Nisi pa se pozanimala zakaj ni avtor pripisan, to je bilo tu ključnega pomena.

Glej, če se gre tebi toliko za te podpise pri slikah, glej da se kje ne pozabiš podpisati, nekaterim je pa vseeno če niso zraven slike napisani ali imajo celo raje da niso podpisani.

Zato se drugič preden nekoga po krivem obtožiš pozanimaj ali pa vsaj preberi, ne nekaj pisati kar ne veš in pametovati na podlagi ničesar. Jaz sem lepo napisal da fotografija ni moja



Štafeta

{ 14:52, 30. 05. 2008 } { Avtor odsrcadosrca }

je pri meni - oz. mojem možu, predvidoma jo prevzame Dajana, ker Tedi ne more (zaradi sesutega računalnika).

Pa pa



hej, hej, Polribica...

{ 00:55, 3. 06. 2008 } { Avtor janalumnus }

...sem si šla raje pogledat zadnjo verzijo pravil, da jih ne bi nehote prekršila... tule.

Jana 



Še moj kje sem?

{ 09:02, 15. 07. 2009 } { Avtor Uroš - domača stran }
Evo pravkar objavljeno http://blog.gruber.si/2009/07/15/kje-sem/

uroš :)

{ 17:58, 15. 07. 2009 } { Avtor morskadeklica }

ooo, hvala .

fletno, je igrica spet poromala iz edija širše ... 

se spravljam že en čas, ta vikend bom pa res dofilala linke. hvala, da si se javil, res




{ povej mi :) } skrivni hodnik do ...:)
{ Prejšnja stran } { Stran 328 od 483 } { Naslednja stran }
eDi :)

Creative Commons License
Pogoji omejenega razpolaganja z vsebino bloga

morskadeklica.ednevnik.si
morskadeklica.blog@gmail.com

O meni

Največja sreča v življenju je vedeti, da si ljubljen zaradi samega sebe ali bolj natančno - kljub temu.

Moje povezave

Domov
Osebna stran
Arhiv sporočil
Sporočila mojih prijateljev
Foto album
Administracija

KJE SEM? - PRAVILA IGRE
KJE SEM? - LINKI

«  februar 2010  »
pontorsrečetpetsobned
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Kadar je treba kaj storiti, je vedno pravi čas

Kategorije

aktualno
kje sem?
moj dan
moje pesmi, moje misli
prosti spis
sanje
terapija s pomočjo živali
zgodbe

Nova sporočila


luna moja doma :)

Moji prijatelji

petruska
modrival
valmorja
mislice
lea199
freya
CrViiICkA
odsrcadosrca
Lucija07
SamotnaDusa
Santos
jasmy
lifeisfun
brjav8
pollmatej
incha
MajaKunc
jonesova
laana
Asinya
zuzzu68
nikaablog
mathea
lucille95
ursula
alesmaister
zalcy
brokenwords
mravla
prijateljica
CJC
mint
sandra
bonbonhaiku
schizophrenia
bubbleTinca
Kleopatra
hiddenlight
miskacom
regrat
razgaljena
bica
skalaprava
ZavestnaSamost
vvooodnarka
Babica
Chantal
sandrca
eUssatka
rega
delfin
EvaDebeljak
missbee1206
osem
miiiska
mezicar007
svetloba
freerider
tedi
alja
nuit
aktivnamladina
sabyy
cezar
povhek
lusi
mojeblodnje
butterfly67
becelica
denver09
kojotka
ubiamordeusibiest
vesel
bEnc
ggmitja
eja
Lurovke
mandarina
jasmin01
orhideja
inside
Untamle
glamour
sailor565
knjige
andrejm
caillou
Mozakar
sime
zogca
medina
bibica
psicho90
mani
czpnn
manicnipoet
crazydiamond
darja1
thepeopleof
sajnovicBrajdic
najstniskidnevi
pravakala
Emilija
svilan
ink164


Zanimive strani

24ur
Tana
Zavetišče Horjul
smeškota
the secret
GA





Število zadetkov: 431792

hit counter

Okean in Tetija:




kako me kaj obiskujete?
Avtor vsebine tega eDnevnika je morskadeklica.
Pogoji uporabe - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-08 eDnevnik