eDnevnik
  

Blog

O meni

pengwyn.eDnevnik.si
eDnevnik
SloBlogi.net
si.blogs
Drugi svet - slovenski blogerski casopis

Koledar

«  september 2010  »
pontorsrečetpetsobned
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Prijatelji

* Lisa
* aljazek
* poli
* LegallyBlond
* becelica
* lusi
* numb
* karmenca
* Boris
* Sydelle
* Indijka
* martinos
* evikeysn
* schizophrenia
* ILUSIONS
* alyssa
* anchyka
* kayca
* razkritOdkrito
* SonarLosNubes
* bica
* tasha
* petapegal
* mandy

Videi

Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World
McLaren Mercedes F1 Reklama - Alonso, Hamilton & Hakkinen

Novi zakon o posvojitvi otrok: strpnost ali osebnostna rast? - 7. 03. 2010, 22:00

Predno oddate komentar oz. predno se sploh lotite branja tega prispevka, vedite, da nisem na strani ne enih, ne drugih, in da so spodaj napisane besede plod mojih mislih in razmišljanja, ne glede na "pravilnost" le-teh v vaših pogledih.

V Sloveniji se čedalje bolj ubadamo s problematiko zakona o istospolnih ljudeh, ki bi želeli posvojiti otroka. Eni ta zakon pozdravljajo z nasmeškom na obrazu, češ da predstavlja korak bližje strpni in demokratični družbi 21. stoletja. Spet drugi ga zaradi takšnih ali drugačnih razlogov zavračajo, saj naj bi taki starši negativno vplivali na osebnostno rast otroka. Kdo ima torej prav?

Pa poglejmo nekaj dejstev. V preteklosti so za večino negativnih dejanj otrok in mladoletnikov bili odgovorni starši, saj naj bi le-ti, posredno ali neposredno, vplivali na ta njihova dejanja. "Otrok je zrcalo svojih staršev", je bil preveč pogost slišan stavek v raznoraznih družbenih krogih, in dostikrat je tudi prišlo do tega, da je otrok zaradi nasilja ali pijančevanja v družini razvil takšne ali drugačne motnje, ki so za vedno zaznamovale njegovo življenje. Ali morda v tem primeru tudi potem ne gre trditi, da bi otrok v primeru odraščanja v takšni družini, razvil določene "nagone", ki bi tako ali drugače vplivala na njegovo življenje? Saj kot so že dokazale nekatere študije, človek lahko skozi čas spremeni svoja nagnjenja.

Prav tako mi vedno znova gre na bruhanje, ko nekateri za sprejetje zakona uporabljajo besedi "pravica do". Mene osebno sploh ne zanima, kakšna nagnjenja ima nek človek, saj se to tiče le njega in njegovega partnerja. Vendar pa, ko govorimo o tako krhkih zadevah kot so to otroci... Ljudje božji, tukaj pa se vaše "pravice" končajo. Otroci niso blago, s katerim lahko prosto trgujete. Otrok v večini primerov v svojih starših vidi vzornika, in čeprav mu je mati narava dodelila hetero gene, vseeno obstaja večja verjetnost, da bo v istospolni družini v procesu odraščanja zaradi domače socializacije spreobrnil svoja nagnjenja, kot pa v družini z očetom in mater.

Tako da ni problem v tem, da slovenska družba ne bi bila sposobna sprejemati istospolne pare. Po moje nobenega ne zanima, kakšno spolno usmerjenost ima njegov sosed, saj je to popolnoma njegova stvar in stvar njegovega partnerja. Vendar pa, kar se pa tiče posvojitve otrok, bi pa družba vseeno morala svoje misli odmakniti od vsakodnevnih ponavljajočih se stavkov tipa "Imam pravico do tega in tega" in vsaj z otrokom ravnati človeško, če je že nesposobna tako ravnati s svojim vrstnikom.
Napiši komentar! Misli


8. 03. 2010, 07:40 - Komentar brez naslova

Avtor: Gost

Ne gre za "pravilnost" v pogledih - tvoj zapis je napačen, ker ne štimajo dejstva, ker o tem nekdo ni nič vrednega in tehtnega prebral ter nima razjasnjenih osnovnih dejstve o tematiki. Seveda pa vemo, da to ni ni nikogar še ustavilo pred tem, da bi klobasal neumnosti. 

Stalna povezava

8. 03. 2010, 18:44 - Komentar brez naslova

Avtor: pengwyn

@ Gost,

no, potem pa nas razsvetli s temi dejstvi, ki po tvoje ne štimajo. 

Stalna povezava

9. 03. 2010, 20:44 - Komentar brez naslova

Avtor: Gost

Joj, punca, ko bi prebrala kakšno študijo na temo homoseksualnih družin in šele nato po "kmečki pameti" razvijala svoje teze, bi bilo bolje. Tega je dovolj, dostopno tudi na internetu in znanost se je JASNO opredelila. Zato pa se meni zdi nedopustno, da razpravljamo o tem kaj je prav in kaj ne, če že VEMO kaj je ta 'prav'. 

In neetično, če gre za nabiranje političnih točk in nategovanje zaplankanih Slovencev. 

Stalna povezava

9. 03. 2010, 22:07 - Komentar brez naslova

Avtor: pengwyn

Ok, prvo kot prvo nisem punca, drugo kot drugo pa, v obeh komentarjih, ki si jih spesnil, ni bilo niti enega konstruktivnega mnenja.

Kaj je torej ta "prav", o katerem očitno že ptiči pojejo? O čem se je znanost "jasno" opredelila, in če je temu tako, zakaj so drugi še vseeno drugačnega mnenja? Politika in nabiranje političnih točk tukaj nima nobene veze, saj je koalicija nedvoumno za sprejetje tega zakona, opozicija pa v 99.9% primerov itak nasprotuje vladajoči stranki.



Uredil/a je pengwyn, 9. 03. 2010 ob 22:07
Stalna povezava

11. 03. 2010, 10:37 - modro

Avtor: jurson

razmišljanje.

sonca

Jure

Stalna povezava

11. 03. 2010, 11:28 - Komentar brez naslova

Avtor: Babica

Vzgoja sama po sebi se mi ne zdi tako drugačna v homoseksualni ali heterospolni starševski družini. Že stari ljudje so rekli, da otroka vzgaja 'cela vas', danes je pa cela vas le še širši pojem. Informacij je veliko in lahko dostopne so.

Fali res lahko zgled, o tem sem že pisala in zdaj ponavljam. In se strinjam.

Strinjam se tudi v točki, ko rečeš, da gre za imeti. To dopolnim spet po svoje, da ni primerno iskati pravico do otroka kot iščemo pravico do materialnih stvari, domačih ljubljenčkov ali parkirnih prostorov. Otrok je pač otrok.

Pravica imeti otroka je pravica imeti otroka za odraslega. Vse drugo je licemerje. Odrasli smo tisti, ki hočemo ali nočemo. Tudi to sem že pisala in mnenja nisem spremenila.

 

Stalna povezava

11. 03. 2010, 11:46 - Komentar brez naslova

Avtor: mathea

dodala bom samo besede moje sestrične, ki je istospolno usmerjena, ko sem jo vprašala, ali razmišljata z partnerico o otrocih in je dejala tole:ja razmišljava, vendar se obema zdi skrajno egoistično, da bi imeli otroka in ji z tem brez da je komu kaj naredila storili krivico, ker bi ga rodili v ta svet, niti si ne želiva da bi otrok moral doživljati travme na račun staršev, ali drugih ljudi.

 

Stalna povezava

11. 03. 2010, 18:46 - Prav smešno mi je,

Avtor: pengwyn

da je tema že tretjič bila odstranjena s seznama 'nazadnje komentirani', pa čeprav ni bilo nikakor namenjeno "kršenju pravic drugačnih".

Kakorkoli, že res, da dandanes lažje dostopamo do informacij, vendar je otrok, ki še ni dopolnil recimo šestega leta starosti (torej vstop v šolo), še vedno v primarni socializaciji, torej socializaciji doma. Tako da zaradi vzgoje same v teh prvih letih obstaja vseeno večja šansa, da se razvije določen pogled na življenje, ni pa seveda nujno.

Stalna povezava

<- Prejšnja stran :: Naslednja stran ->

Išči po eDnevnikih


Povezave

» Prva stran
» O meni
» Arhiv starih sporočil
» Foto album

Zadnjih (10) sporočil

» The Venus Project (svet brez denarja sploh možen?)
» SP 2010 - Ima slovenija sploh možnosti?
» Malo delo je NAPAKA!
» Korupcija edini problem v Sloveniji?
» Novi zakon o posvojitvi otrok: strpnost ali osebnostna rast?
» Financiranje: Športnikov ali Direktorjev?
» Hitrost NI krivec za nesreče na smučiščih
» Temna stran McDonald'sa in (ne)kvaliteta hrane
» Zagreb, U2, in najboljši koncert daleč naokrog
» Mladi in (ne)recikliranje odpadkov

Kategorije

Aktualno
Essays
Glasba
Igre
Misli
Report
Splosno
Zabava

Blogi vredni obiska

Zelenkin Blog
Lucyin Blog
Maruškin Blog

Zanimive Povezave

Blackle

Blackle - Google v črnem

KeepVid
KeepVid - Shranjevanje YouTube posnetkov

eDi
Art Community
eDi Art Community - Umetnosti članov eDnevnika



Statistika



Število zadetkov: 84428


Zanimive novičke

Avtor vsebine tega eDnevnika je pengwyn.
Pogoji uporabe - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-10 eDnevnik