eDnevnik
  
5/08/2007

Od danes polnoči naprej velja nov kadilski zakon, ki prepoveduje kajenje v javnih prostrorih, se pravi vseh kafičih kar pomeni v prostorih, ki so jih do sedaj kadilci izrabljali v namene kadilnic. Jaz pravim, da je vsem Kadilčkom čisto prav, ker so nas z svojim dimom zastrupljali cel življenje. Sedaj je čas, da bojo oni dobili svoje. O teh kadilskih problemih sem sicer že pisal a je bila ta tema zelo atraktivna, ker mislim, da sem dobil okoli 20 komentarjev. Zaradi tega bom upal, da tale članek doživi še večji uspeh.
Vsi  se nekaj pritožujejo a dej no poglejte Italjane kako dobro shajajo s tem podobnim zakonom. Če se bodo kadilci še naprej pritoževali in Kafiči še naprej izgubljali stranke lahko čez nekaj let pričakujemo kadilnico na vsakem koraku. Janiković je tudi rekel,da misli  narediti  nekaj  kadilnic po Ljubljani. Sploh ne bi nič škodilo tudi če jih ne bi bilo.
 Jaz sploh ne razumem kadilcov predvsem iz ene smeri. Veliko kadilcev prihaja iz revnejšega sloja. Ves čas letijo na preverjeno, občino in ponavadi tudi na državo kako je to grozno, ko nimajo nič denarja. A kaj potem prva stvar, ki jo naredijo, ko dobijo tisto podporo je, da grejo v trafiko po cigarete.
Po drugi strani pa razumem njihovo zasvojenost. In s tem tudi po neki poti razumem revne, ki kadijo saj si tisti višji sloj lahko privošči vse tiste odvajalne programe oni pa ne. Še vedno pa vztrajam pri svojem mnenju.
Kadilci so dobili svoje in že samo po enem dnevu brez kajenja v lokalih se opazi ogromna razlika. Najbrž ste vidli v tem postu me kot človeka, ki sovraži kadilci a jih sploh ne. Sploh pa spoštujem veliko velikih zgodovinskih ljudi. In lahko povem, da jih je večina teh kadila. Kadilci me bodo po mojem kleli zaradi tega članka a saj kot vedno rečem to je moje mnenje in ga ne vsiljujem nikomur. Zato pa prosim še druga mnenja, ki mi jih lahko kot vedno sporočite prek komentarja. Vseh vaših komentarjev bom pa zelo vesel.
S tem člankom tudi ne podpiram nobene nestrpnosti in nočem, da bi me razumeli narobe.
                             
                                      


Trenutno stanje duha: osveženo
Avtor: Prince 129 Objavljeno ob: 21:56:00
Kategorija: miks Obvesti prijatelja o tem sporočilu | Komentarji (30)
Dodaj komentar
Komentarji:
sem kadilec
ok, povedal si svoje! Imaš veliko za povedati proti kadilcem. Lahko se gremo igrice, kaj kdo sovraži....
Ker sem kadilec me sovražiš..
Pa veš, da bi moral kadilec biti nekje v sredini na tvojem spisku osovraženih ljudi?

Kaj pa porečeš potem na tiste, ki se pijani vsedejo za volan in morijo nedolžne ljudi na cestah....
Ali pa na tiste najstnike, ki se zbirajo kot tolpe skupaj in napadajo ter pretepajo nedolžne ljudi....
Pa na tiste se spomni, ki prodajajo drogo najstnikom, da potem postanejo zasvojeni...
In zaradi cigarete nas kadilce inačiš z njimi....
Kar se pa tiče denarja, pa menim, da vsak lahko razpolaga z svojim denarjem, kakor ga je volja. Če si bo kupil cigarete, si jih bo pač kupil...to je njegova osebna stvar...
Veliko je hujših stvari in dejanj kot je kajenje in ne vem zakaj se zadnje leto tako obravnava nas kadilce kot nekakšno zlo...... Pa ja vzamite nam pravice in nas še javno linčajte....
Avtor: Dopisovalec Objavljeno ob: 22:15:27, 5/08/2007 | Povezava | |
Hja...
kadilka, strastna. Pa ti povem da zakon ne bo dolgo trajal. V italiji imaš lokale kjer so se lastniki odločili da se bo notri kadilo. Ne vem če je zadeva čisto legalna, ampak jaz mam čez mejo tri kafiče, kjer se kadi na veliko. Tudi obvestilo imajo za nekadilce, da je to kadilski lokal. Lahko verjameš kdo dela promet v tej provinci. Drugače pa ne posplošuj, ker tudi "višji" sloj kadi in to ravno tako kot reveži. Kajnenje ni statusni simbol ampak kultura uživanja tobaka, ki pa je resnično prerasla z pomočjo tobačne industrije v zlorabo. Druače pa spoštujem tvoje mnenje, vendar dragi nekadilci uživajte dokler lahko, ker naš čas še prihaja. lp
Avtor: Cvetka Objavljeno ob: 23:01:30, 5/08/2007 | Povezava | |
Ti kar uživaj
Veš sončece togotno, tudi ti boš nekega dne prišel na vrsto. Morda ne zaradi tobaka - ki ni tako zlo, kot bi ga radi v tej, zdaj tako razvpiti kampaniji prikazali. Kadilec morda res nekoliko škoduje tudi nekadilcem, vendar je še veliko drugih vzrokov, ki te zastrupljajo, pa tega niti ne veš. In če voziš avto po mestu, ne delaš ljudem nič manjše škode, kot jo delajo kadilci, pa se imaš še vedno za "polsvetnika".
Marsikdo bi se celo rad odvadil kaditi, pa se ne more. Če te bo torej kdo malce trdo zgrabil za vrat, ko boš preveč duhovičil, se ne čudi preveč. Morda ne bo hudoben, bodo mu pa malce popustili živci.
Avtor: Gost Objavljeno ob: 23:31:31, 5/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Se popolnoma strinjam s komentarjem Dopisovalca. That's all.
Avtor: Asinya Objavljeno ob: 23:38:19, 5/08/2007 | Povezava | |
cenim vsako mnenje,
tudi otroško. in preziram vsako nestrpnost, tudi otroško. drago dete, napisal si en kup bedarij, zaradi katerih upam, da ne boš dobil zgolj komentarjev, ampak tudi kakšen pogovor s starši.
Avtor: solist Objavljeno ob: 00:07:09, 6/08/2007 | Povezava | |
samo
na kratko,...a ti se tretiraš pod "višji" sloj??
Ne posplošuj zadeve,ker mislim,da moraš prehoditi še veliko poti,da boš lahko koga obsojal,,,,
Lep brezskrbno otroški dan ti želim
Avtor: sandra Objavljeno ob: 06:29:38, 6/08/2007 | Povezava | |
Eto pa imaš!
Takole je sine moj, ko drezaš v nekaj, kar večino boli. ;)
Jaz bom komentirala najprej slovnične napake ... daj preglej tekst preden ga objaviš, ker ima kar nekaj očitnih napak, ki bi jih zlahka popravil.
Drugače pa Solist, najbrž ti je jasno, da je vsako otroško mnenje odraz staršev, zato težko zanikam, da nismo tudi mi veseli, da je ta zakon končno prišel v veljavo. Vendar to sploh ne pomeni, da smo nestrpni in če si opazil je Jaka napisal, da kadilcev NE SOVRAŽI, ne mara pa zakajenih prostorov.
Zakaj tako močno mnenje enajstletnika? Eno na to temo sem zapisala v http://www.sasagercar.com/379-skodelica-kave-brez-cigareta.html . Drugače pa Dopisnik, vsekakor so veliko hujše zadeve na svetu, kot so kadilci .... oz. naj citiram malce slovnično napačen zapis Jake: "Najbrž ste vidli v tem postu me kot človeka, ki sovraži kadilci a jih sploh ne" pa vendar to ne pomeni, da se zaradi tega, ker se ne odpravi hujšega gorja, ne sme urejati tudi povsem minornih zadev, ni tako? Tudi smeti po cestah najbrž ne delajo velikega gorja pa jih vseeno želimo imeti pospravljene na mestu, kamor spadajo?
In Sandra; kje je padla ideja, da bi se enajstletnik lahko sploh uvrščal v kak sloj? Na osnovi zapisa, da razume revnejše sloje kadilcev, ki nimajo denarja za odvajanje od takšne odvisnosti?
Avtor: Saska Objavljeno ob: 09:10:13, 6/08/2007 | Povezava | |
saška in princ,
popolnoma se zavedam nesmiselnosti komentiranja tega posta, še bolj repliciranja komentarja. ampak je že tako, da strašno rad počnem tudi navidez nesmiselne stvari.

spremljam najmanj dva vaša družinska bloga in sem prepričan, da ste ena čisto fajn familija in da kakršnekoli nestrpnosti res ne gojite.

nestrpnost bije iz naslova in kasnejše gladenje v besedilu ne "premaga" prvega vtisa. podobno, kot če najprej udariš, potem pa pobožaš.
Avtor: solist Objavljeno ob: 09:24:58, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
hja,saška,..vsak je samo napisal svoje mnenje in če je napisal naj se zadušimo v svojih kadilnicah,naj tudi sam komentira vse napisano....
Sicer pa,....zakon je sprejet in ne moremo nič spremeniti,...tako da,ta obdelana stokrat prežvečena tema je že malo dolgočasna.
LP
Avtor: sandra Objavljeno ob: 09:25:02, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
nisem brala drugič komentarjev, razen prvega, ampak, dopisovalec:

po tvojem mnenju bi torej morali stvari urejati po tem, kolikšno škodo naredijo? Od največje do najmanjše? Si predstavljaš, da bi se obtoženi za rop zagovarjal, naj najprej razrešijo zadevo z nekom, ki je bil obtožen umora, ker je bila njegova škoda večja?

Pač ne gre tako. Treba je poskusiti odpraviti, kar se da, kakor se da. Meni se sicer ideja o kadilnicah zdi smešna, urejenost z ločenimi prostori za kadilce in nekadilce mi je bila v redu, če je bil prostor seveda ustrezno ločen. Ampak eni lokali dejansko nimajo več prostorov ...

Kakorkoli že, če se obrnem še na pijane voznike, ki ubijajo na cestah. Hja, kako bi se pa dalo to rešiti? Prepoved za reveč alkohola v krvi, ki voziš, že tako obstaja, ampak odvisno je, če te kdo dobi ali ne. Kako bi s epa dlao rešiti zadevo drugače? Mislim, da ne gre. Mene osebno sicer ne bi motilo, če bi bil alkohol popolnoma prepovedan (hehe), ampak tako pač to ne gre.
Avtor: sunie Objavljeno ob: 11:10:35, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
s prvim delom članka se strinjam s teboj sam z drugim pa nikol, kje pa smo da ljudi po slojih razvrščaš pa kaj si lahko kdo privošči. kdor želi nehat kadit ne rabi dragih programov da se odvadi, potrebuje le močno željo.
Avtor: ducan Objavljeno ob: 12:03:52, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Samo eno vprašanje? Kaj bi bilo s proračunom, če bi se bi vsi kadilci odločili in prenehali kaditi?!?!?!? Si razmišljal kaj bi potem? Koga bi potem sovražil?
Avtor: Gost Objavljeno ob: 12:16:11, 6/08/2007 | Povezava | |
Prince, vidiš kaj naredi slaba slovnica!
.... in (preveč)udarni naslov! :)
Solist, ja imaš prav. Me je kar zaskrbelo, ko sem videla tvoj komentar Princu ... sem šla takoj gledat, če si me že izbrisal iz kluba "prijateljev" :) ....uf, mi je odleglo, sem še vedno tam.
Ja, res nismo nestrpni in včasih Jaki celo močno težačim, ker ne maram niti, da se v domačih pogovorih uporablja besede, kot so peder, čefur ipd. Mladina to uporablja kar tako za mimogrede in četudi nekateri nič slabega ne mislijo, lahko vseeno pride v kri in nekoga užali.
Glede naslova pa je Jaka očitno (pre)resno vzel marketinške nasvete svoje mame, da naj najprej napiše prispevek, potem pa temeljito razmisli o naslovu. Naslov naj bo tak, ki vzbudi zanimanje, saj le tako lahko pokuka tvoj prispevek iz anonimnosti.
Sicer pa ne bom sodila o tem, kaj je mislil Prince s tem naslovom povedati, bo moral kar sam napisati, lahko pa zatrdim, da ni niti slučajno nestrpen do kadilcev in še nikomur nikoli ni rekel nobene žal besede glede tega. Ne mara pa zadimljenih prostorov in zgodilo se je že celo to, da smo na njegovo insistiranje, kljub trdni odločenosti jesti v določenem lokalu, kjer na koncu ni bilo mize v nekadilskem prostoru, lokal raje tapustili in odšli drugam.

Gost, ki govori o proračunu; prvič: Zapis pravi, da kadilcev NE SOVRAŽI .... torej nima kaj prenašati na nikogar!
Sploh pa mi ta argument o proračunu res ni všeč. Torej kadilce naj se podpira, ker to polni državni proračun?! Dajmo legalizirati še nekaj zastrupljajočih substanc in ljudi sistematsko navaditi nanje, pa bomo počasi postali bogata država?
Avtor: Saska Objavljeno ob: 13:03:05, 6/08/2007 | Povezava | |
Nobenega ne sovražim
Vsi mi nekaj govorite, da vas sovražim. A očitno niste prebrali celotnega posta saj sem na koncu napisal, da nobenega ne sovražim. Mogoče sem res napisal malo premočen naslov a lahko rečem, da če mislite, da vas nekaj dregam in vam težim to sploh ni tako. Če pa sem vas kakorkoli ižalil se upravičujem. Res pa je, da nisem pristaš kajenja in sem to hotel tudi na velikosporočiti. Ko sem pisal moj prvi članek o kajenju, ki je bil čisto prijazen do nekadilcev in kadilcev sem dobil skoraj vse komentarje nekadilcov. Zdaj pa sem hotel delovati malo bolj napadalno, da dobim še kakšen komentar kadilcov.
Avtor: prince129 Objavljeno ob: 14:25:51, 6/08/2007 | Povezava | |
Sem si mislila, da je to namen
Ker vem, da nisi nestrpen in da je zadaj najbrž ideja, da dobiš čim večji odziv. In očitno si dobil to, kar si hotel, saj ljudje najhitreje reagiramo, če nam kdo stopi na žulj.

Pa še to; pravilno je: KadilcEV in ne KadilcOV!
Avtor: Saska Objavljeno ob: 14:46:19, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
mali je FACA! še tako naprej....napake bo pa že odpravil....sej še ni pisatelj!
Avtor: Gost Objavljeno ob: 14:53:46, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Ob vsem tem kršenju državljanskih pravic v naši dragi Sloveniji sem se spomnil naslednjega. Po drugi svetovni vojni so vprašali nekega duhovnika v Nemčiji kako se je vse to zgodilo kar se je dogajalo. Odgovoril jim je nekako takole: "Ko so prišli po Jude, sem bil tiho, ker nisem bil Jud. Ko so prišli po Rome, sem bil tiho, ker nisem bil Rom. Ko so prišli po levičarje, homoseksulce, prizadete, nasprotnike, sem bil tiho, ker nisem bil nič od tega, ko so prišli pome, ni bilo nikogar več, ki bi se zavzel zame." Toplo priporočam da te besede preberete nekajkrat ter o njih temeljito razmislite. In boste kmalu dojeli na kaj nakazujejo.
Avtor: Gost Objavljeno ob: 14:54:18, 6/08/2007 | Povezava | |
Vprašanje za gosta
Zadnji Gostov komentar je bil zame malo nerazumljiv. Ali je pozitiven ali negativen? Kljub temu, da sem se v tisti komentar zelo poglobil ga še vedno popolnoma ne razumem.

Uredil/a je prince129 , 6/08/2007 ob 15:04:06
Avtor: prince129 Objavljeno ob: 15:03:29, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
pr 11ih letih nimaš ti še kej v lokalu delat zato sploh ne govor o tem kako je. Zakon prepoveduje kajenje v javnih ZAPRTIH prostorih!
Avtor: Gost Objavljeno ob: 15:17:00, 6/08/2007 | Povezava | |
O kakšnih lokalih govorimo
Gost- Če govoriš, da kot 11 letnik ne bi smel biti prisoten v kafičih ne vem kaj naj naredim 3 krat na dan, ko gresta moja starša na kavo. Ali pa zvečer če smo s starši na sprehodu v mestu pa so zaprte že vse trgovine in začnem hlastati za vodo. Ali naj celotna moja družina neha hoditi v katerokoli restavracijo ali lokal samo zaradi tega, ker sem star 11 let?
Avtor: prince129 Objavljeno ob: 16:21:22, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
faca si, pri enajstih letih si bogi in hlastaš za vodo da morte v lokal:)
Avtor: ducan Objavljeno ob: 17:35:15, 6/08/2007 | Povezava | |
Mali, faca si!
Zanimivo je, da se oglašajo res sami kadilci in se razburjajo, kot da si jim nekaj naredil, ker pišeš o tem, da ti je všeč, ko lokali ne bodo več zakajeni.
Sem kadilka in me zelo moti, da pozimi ne bom več prižigala cigarete v bifeju in zraven pila kavo, ampak po drugi strani pa razumem nekadilce, ki se veselijo, da v lokalih ne bo več smrdelo. Zato pravim še enkrat Mali FACA si!
Avtor: Marta Objavljeno ob: 17:57:05, 6/08/2007 | Povezava | |
Kaj hočeš povedati Ducan?!
Da otroci pri enjastih ..oz. do osemnajstega ne smejo na Cockto v lokal in jih je treba imeti doma priklenjene na ketni, da bodo malce manj mladoletni ..okrog 22 tam mirno popivali in kadili?
Avtor: Saska Objavljeno ob: 21:21:52, 6/08/2007 | Povezava | |
=)
...tole je smešno =)kdo bi te vzel resno =)
Avtor: Gost Objavljeno ob: 21:57:02, 6/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
saska, men se prav zdi da gre v lokal, js tut vem da bomo mel običaj ko bosta moji hčerki zrasli da ju bom vsak teden peljal na sok. sam hecno mi je ko je napisal da hlasta za vodo da morjo it zato v lokal, ker pri enajstih pa ni to več taka panika kot pri dojenčkih ko jokajo ker so lačni:)
Avtor: ducan Objavljeno ob: 00:42:12, 7/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
no še to povem da sem nekadilec.
Avtor: ducan Objavljeno ob: 00:45:30, 7/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Ducan, tole je zapisal nekdo, ki se ni upal predstaviti: "pr 11ih letih nimaš ti še kej v lokalu delat zato sploh ne govor o tem kako je"
in Prince mu je odgovoril rahlo porogljivo in najbrž je vsem jasno, da nihče ne HLASTA za ničemer, tudi dojenčki ne v večini primerov. Hlasta praktično le tisti, ki se duši in mu zmanjkuje zraka. Večini je bilo jasno, da je Prince to besedo uporabil metaforično.
Tudi, ko se nekdo žene za denarjem, to ne pomeni, da kot prvo teče po cesti oz. če se zapiše, da hlasta za denarjem, ne pomeni, da ob tem odpira usta, ja? :)
Avtor: Saska Objavljeno ob: 07:25:03, 7/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
vem kaj je mislil ampak če on gleda tako na vse besede od drugih lahko tudi mi na njegove.
Avtor: ducan Objavljeno ob: 10:03:14, 7/08/2007 | Povezava | |
Nekadilka
Pa kaj ste se spravili na mulčka, težaki!
Moj mož kadi, jaz pa ne in zato me boste težko obsodili nestrpnosti do kadilcev. Ampak vseeno moram povedati, da sem kot novopečena mamica zelo zadovoljna, da se od sedaj naprej s kolegico, ki ima tudi dojenčka, dobivava v lokalu. Saj še ni sile, ampak, ko bo dež ali mrzlo, bo pa super, da lahko v kakšen lokal pride tudi normalna družina. Moj bo pa moral potrpet in zunaj kakšno pržgat.
Avtor: Tina Objavljeno ob: 12:00:33, 7/08/2007 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Da se 11-letnika trikrat na dan vodi po lokalih je res super vzgoja, navajanje na življenje po lokalih že od mladih nog. Iz vsega skupaj sem razbral samo to da je "sine" kot vse kaže dokaj razvajeno bitje, najbrž tudi rahlo vzvišeno, sam sicer še nimam potomcev in zato je mogoče rahlo neumestno, samo ta permisivna vzgoja mi gre na živce.

Gre pa tud za to, da pri 11-ih bi blo bolj normalno če bi se ukvarjal s temami svojim letom primernim, ampak to je pa tudi eden od današnjih trendov da otroštvo praktično izginja, samo mlade punce poglejmo, ko se pri desetih oblačijo kot da bi jih mele še enkrat toliko...
Avtor: Gost Objavljeno ob: 01:26:08, 7/10/2007 | Povezava | |
Avtor vsebine tega eDnevnika je prince129.
Pogoji uporabe - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-08 eDnevnik