eDnevnik
  
31. 07. 2008
Ljubezen zaradi seksa ali seks zaradi ljubezni?
Kaj je bilo prej, ljubezen ali seks? Če gledamo evolucijsko, je bil verjetno najprej seks in šele nato se je pojavila ljubezen. Kaj pa mi, danes in zdaj? Najprej ljubimo in si potem želimo seksati ali seksamo in potem začnemo ljubiti? Ali ljubimo, da bi lahko seksali? Ali seksamo zato, ker ljubimo?

Kakorkoli že, strinjam se z Maxom Modicem. Seks ni vse, vendar je vse brez seksa nič. Ali v prevodu, brez seksa ljubezen, vsaj pri meni, ne bo živela. Ni nujno, da bo umrla, izdihnila, vendar več kot životarila ne bo. Ker meni je seks izjemno pomemben. In ko slišim ljudi govoriti, da seks ni pomemben, priznam, pomislim ... Ali ga ne dobijo dovolj ali pa je slab. Ponavadi se izkaže, da imam kar prav. Da podcenjujejo tisto, česar nimajo in zato govorijo, da si tega pretirano niti ne želijo. Tudi jaz si, če mi verjamete, sploh ne želim imeti v garaži porša. 

Je nezadovoljivo spolno življenje kompromis? Včasih je težko najti zanesljivega in ljubečega partnerja in strastnega ljubimca oziroma ljubimko v eni osebi. Zato smo pogosto pred odločitvijo ... Naj za življenjskega partnerja izbrerem prijaznega in ljubečega moškega, ki bo lepo skrbel za dom in otroke, a prave strasti ob njem ne bom čutila? Ali pa naj se raje odločim za divjega moškega, s katerim bom noro seksala, a ga nikoli ne bom mogla zares ukrotiti? Zato so moški pogosto pred odločitvijo ... Naj za življenjsko partnerko izberejo mirno in skrbno žensko, ki bo dobra mama in žena, v spalnici pa dolgočasna? Ali naj se odločijo za divjo žensko, s katero bodo noro seksali, vendar je v resnici nikoli bodo mogli ukrotiti? Če je kompromis, ga jaz nisem pripravljena sprejeti. Žal poznam nekoga, ki ga je. Na škodo mene, ta divje. 

Koliko ljubezni potrebujemo za dober seks? In koliko seksa potrebujemo za dobro ljubezen?

Napisal/a je Žogca v ofsajdu ob 20:57 v kategoriji Ljubezen
Stalna povezava | Obvesti prijatelja | Št. komentarjev: (47)
Komentarji:
Komentar brez naslova
Za dober seks je predvsem pomembno, da sta partnerja med seboj odkrita...ne sme biti lažnega morala in sramu...ne pomeni nujno da je dobra mama in žena slaba v postelji...ali pa obratno..treba je le najdet pravo mero strasti in skrbi za družino, potem pa gre...
Napisal/a je kojotka ob 21:14, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Ni bilo mišljeno ...
Ni bilo mišljeno, da je dobra žena in mama slaba v postelji. Daleč od tega. Mišljeno je bilo, da v primeru, ko imajo občutek, da gre za ali ali (to pa je samo občutek, ker dokler ženska ni žena in mama, ne morejo vedeti, kakšna žena in mama bo), takrat ...
Napisal/a je zogca ob 21:32, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova

s mojimi skromnimi izkušnjami mislim da je sex pomemben in bi ga uvrstil na seznamu potreb takoj za lakoto in žejo. ampak da je sx pomembe zazvezo se ne strinjam.j popestritev ni pa vpleten v konstrukcijo ljubezni

 

LP grega (matr s5 smzamplicirau

Napisal/a je piko ob 21:33, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Jaz gledam takole ...
Grega, popolnoma se strinjam. Tudi meni je tako zelo pomemben. Vendar če imam partnerja, ne želim seksa iskati drugje, nikoli. Zato moram ob biti dober ljubimec in ljubimec, ki veliko zdrži. Ker res nikoli nisem varala in nikoli ne želim varati. Če mi moški da vse, ne da pa mi dobrega seksa, mi je dal premalo.
Napisal/a je zogca ob 21:46, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova

mhm zogca.wem ja se strinjjam.torej ko iščem zvezo v oglsapišm :iščm zgovorno osebo ,fizičo in pshično privlačno , ki zna prisluhniti ,sproščeno , brz predsodkov in spolno aktivno in vzdržljivo. ewo to je zame popoln patner.

glede varanj pa ja saj če imaš partnerja j pa samoumnevno da sexaš z im. keneda?

 

Lp grga

Napisal/a je piko ob 21:57, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Enim tudi ne ...

Eni varajo po defaultu. Poznam tudi takšne. Ki ne varajo, ko pride do zdolgočasenosti, ampak od samega začetka. Skratka, samoumevno ravno ni.

Sicer pa sem mislila na primere, in za takšne tudi vem, ko je ženska popolna v vseh ozirih, samo glede seksa se ne ujemata. Potem imaš tisto zanikanje, da seks ni pomemben. Dokler ne udari ven in postane pomemben. S kakšno drugo. Ali pa se moški vrže v delo, hobije in sto in eno reč. 

Napisal/a je zogca ob 22:00, 31. 07. 2008 | Povezava | |
hmm..

ljubezni brez seksa ne more biti.. .seks brez ljubezni pa lahko je. Vsaj kolikor opažam. Dandanašnji je seks "padel" na nivo stiska roke ali tleska po rami. Poznam ljudi, ki so šli na žur in veselo seksali, ne da bi partnerja vprašali za ime. Čudno, kajne?

Na tvoj zgornji komentar... Kar se mene tiče, naj ljudje seksajo kakor želijo... naj varajo, če želijo.. njihova stvar. Hočem reči, ne odobravam varanja, a vsak sam pozna svoje razloge, da to počne. Samo ne vidim pointa, zakaj si tako komplicirati življenje, če ti ni do (samo) ene osebe. Pač ostaneš samski in jebuckaš naokrog po želji, kajne? Tako sebi in tisti drugi osebi prihraniš veliko neprijetnosti in bolečine. Saj se ne manjka ljudi, ki radi to isto počnejo.

Če se pa že greš zveze pa mislim, da naj bi partnerja skupaj rasla v tej zvez.. tudi v seksu. Se spoznavala, odkrivala itd. In prav dam Kojotki. Pogovor brez sramu.



Uredil/a je zuzzu68, 31. 07. 2008 ob 22:09
Napisal/a je zuzzu68 ob 22:08, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Pogovor brez sramu ...
O seksu z vsemi ljudmi ni mogoč. In posledično z vsemi ljudmi dober seks ni mogoč. Sicer pa, za ženske ne vem, ker nikoli nisem z nobeno seksala ... Pogovor ni vse. Nekateri moški so v postelji fantastični, drugi porazni. In dvomim, da pogovor to lahko korenito spremeni. Malo že, ne pa v celoti. Jaz mislim, da je to ena izmed stvari, ki jih je dala mati narava.
Napisal/a je zogca ob 22:50, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova

Mislim, da je mnogo odvisno od tega, čemu daš pri seksu prednost. Verjetno se boste strinjali, da obstaja več različnih oblik seksa (ne fizično ampak po tem, koliko so vanj vpletena čustva in intima). Meni osebno je izredno pomembno, da je človek vreden mojega zaupanja, da se ob njem čutim ljubljeno in sprejeto in varno, in to je zame najboljši afrodizijak, ne pa misel na vzdržljivost in vse mogoče položaje. Ampak to sem pač jaz, dopuščam, da drugi v postelji popolnoma drugače razmišljate, poleg tega pa tudi jaz še nisem med najbolj izkušenimi...

vse dobro!

Napisal/a je sviloprejka ob 22:52, 31. 07. 2008 | Povezava | |
če bi blo tole vprašanje na
milijonarju, bi vsi izgubili vse...po moje odgovora ni...vsi bi dober seks in parterja za življenje z družino v eni osebi...moja izkušnja? seks je lahko še tako dober, kemija še tako nenormalno delujoča...čez nekaj let to zbledi in seks se ne zdi več tako dober in kemija ni več tako izrazita...tako, da ...jaz izberem partnerja za družinsko življenje...
Napisal/a je lucille95 ob 22:56, 31. 07. 2008 | Povezava | |
To tudi ...
Glede afrodizijaka se popolnoma strinjam s teboj. Ampak če sem potem čisto zmešana od afrodizijaka, on pa zdrži tri minute, potem pa mu pride ... Če se to nekajkrat ponovi, mi zadeva zelo ni všeč. Priznam, brez zgražanja prosim, da najprej preverim, kakšen je moški v postelji, šele potem si dovolim ljubiti. Imam slabo izkušnjo, ko je ljubezen zaradi slabega seksa umirala na obroke, ampak ko se je ljubezen začela, sem bila premlada, da bi se zavedala pomembnosti seksa.
Napisal/a je zogca ob 22:58, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Za Lucille ...
Pa misliš, da ti potem nekega dne prav to ne manjka? Tale moja objava je v resnici neke vrste nadaljevanje tiste prejšnje? O ženski, ki trdi, da nikoli ni bilo tiste prave kemije. Pa se je vseeno poročila in naredila tri otroke. Zdaj pa je ugotovila, da si želi nore strasti in zapušča moža. V bistvu je vprašanje glede kompromisa ... Ali na koncu tisto, čemur se zavestno odrečemo, udari ven in pokvari vse drugo?
Napisal/a je zogca ob 23:02, 31. 07. 2008 | Povezava | |
ja se strinjam
sigurno, da pride obdobje, ko začneš pogrešati strast...zato tudi jaz zelo težko verjamem, da obstajajo pari, ki so celo življenje zvesti drug drugemu...ker strast je živalskega izvora, kar pomeni, da jo je težko kontolirati...da dobiš obe plati moškega ali ženske v enem paketu je pa verjetno tudi skoraj nemogoče....sem že sama pisala o tej temi in o tem, da ne razumem ljudi, ki trdijo, da seks ni tako zelo pomemben, kot je prepričana naša generacija...oglasile so se blogarke, ki so že dolgo let poročene in pravijo, da ze leti postanejo pomembnejše druge stvari...
Napisal/a je lucille95 ob 23:09, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Glede zvestobe ...

Jaz mislim, da je le ta zavestna odločitev. In če se odločiš, da boš zvest, se ti lahko tudi zmeša od strasti in ne boš varal.

Glede počasnega umiranja ... Saj z leti se hormoni gotovo malo umirijo in seks gotovo ni najpomembnejša stvar na svetu. Vendar mislim, da to velja, če imaš za seboj leta in leta odličnega seksa. Potem, po moje, seks ostane odličen, samo manj ga je. To nekako razumem. Pri tistih pa, ki so šli na kompromis, da ima partner druge odlike, pač pozabimo, da seks ni najboljši ... Po moje potem to tolče ven ... Ker je v človeški naravi, da si tistega, česar nimamo in ne moremo imeti, želimo še bolj.

Ali kot rečejo ... Seks je 10 odstotkov zveze, če je dober in 90 odstotkov, če je slab. 

 

Napisal/a je zogca ob 23:14, 31. 07. 2008 | Povezava | |
hecno tole sex, pa ljubezen, pa

Joj kako hecno pisanje. Pomešano vse. Ko pasulj, he he. Ta žvalca, ki si tako želi sexa in prvo preveri pri moškem kako kaže na tem področju, šele potem ljubi.

Mislim, nekako nepojmljivo.

Ampak tako je, smo si različni. Sem pa pristaš tega, da je najprej tipanje, spoznavanje terena, najprej so poljubi in skupne urice in dnevi. In potem se spontano lahko zgodi tudi ljubljenje.

Lahko je lepo, lahko je slabo, lahko je mučno, lahko divje. Če ti nekaj ni v redu se o tem s partnerjem, ki ga ljubiš pogovoriš, ne pa vržeš puško u kukuruz in v nove lovske bitke.

Tako je moje skromno mnenje.

Dotik dlani

Palček Smuk

Napisal/a je Gost ob 23:20, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Ker je pomešano ...

Tako v življenju je, vse zmešano, vse prepleteno.

Da, preverim. Ker vem, da se določenih stvari ne da spremeniti in če se dve telesi ne ujameta, se ne ujameta. Ker pa nimam srca, da bi nekoga zapustila zaradi seksa, pač prej preverim. Ker si ne želim biti z nekom, s katerim se ne ujemam. Mogoče se sliši grdo, pa vseeno. Jaz sem kot partnerka maksimalno predana in moških ne menjam kot spodnje gate. Ko pa se predam, hočem prej preveriti, komu se predajam.

 

Napisal/a je zogca ob 23:25, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Še nekaj za Smuka ...
Ko se zgodi vsa ta romantika, tipanja, ko si na smrt zaljubljen in že ljubiš, potem pa se zgodi, da se nikakor ne ujameta ... Kaj potem? Kajpak, ostaneš. In imaš zgoraj omenjeno nezadovoljivo spolno življenje. Ker sam s seboj skleneš kompromis. Tudi jaz bi v takšni situaciji verjetno ga. Preverjanje je ravno zato, da mi ni treba.
Napisal/a je zogca ob 23:27, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Še nekaj za žogco

Poglej mlada gospodična, ko si v nekoga zares zaljubljen in ko vstopiš z njim v svet intime se lahko zgodi tudi da se v tej intimi ne ujameta. Lahko poskušata narediti kaj za izboljšanje, lahko se pogovarjata o tem in tudi kaj naredita.

 

Če pa vseeno ne gre in je ljubljenje eno samo trpljenje, potem se poslovita in gresta vsak po svoje. Ker če sta se res imela rada se bosta enostavno razumela. Ni blema sploh, he he.

 Še kako drži, da biti v intimi z osebo, ki ti je draga, doživljati z njo vrhunce čutiti kako diha, kako diši, .....

ja jebela, kaj ni to nekaj najlepšega....

 

Dotik dlani

Palček Smuk

 

 

Napisal/a je jasmin01 ob 23:50, 31. 07. 2008 | Povezava | |
Še nekaj za Palčka ...
Poglej, jaz na to gledam drugače. Meni je lahko nekdo, ki ga spoznam všeč, ne bom pa zaljubljena vanj. Kar se mene tiče, je zaljubljenost zavestna odločitev. Odločitev, ko si dovolimo sanjati. In si pač ne dovolim sanjati o nekom, ki ga ne poznam. Tudi telesno.

Mogoče nisem tako romantična kot ti. Mogoče sem malo več realista. Zavedam se, da določeni ljudje gremo skupaj, drugi pa ne. Tudi telesno.

Nimam, ponavljam, srca, da bi nekoga zapustila zaradi tovrstnega neujemanja, zato, preden se ljubezen začne razvijati, preverim. Saj se noben moški tega ne brani, brez skrbi.

Ker se ne želim velikokrat poslavljati, pač pazim, koga spustim v svoje srce. Ker poslavljanje boli. Jaz pa nisem mazohist.

Napisal/a je zogca ob 00:00, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Hja, bom

začela kar pri tistem, ko ljubiš, potem se pa nikakor ne ujameta. Takrat figo lepo ljubiš, samo fiksno idejo imaš, da hočeš prav tega človeka - samo seksati se še mora "naučiti" kot žrebec. Dejstvo je, da seks z leti res precej izgublja primat - hormoni popuščajo. kar pa ne pomeni, da popusti ljubezen in želja po skupnem uživanju. Evo - nič strahu, vsaka svojega najde - če ni kar prvi pravi se še ne podre svet. Morda je odgovarjal na enem področju, na drugem pa ne. Sicer pa se danes mladina najprej "prepriča", kolikor vem, šele potem zaljubi.

In še nekaj - večina ljudi z leti nekoliko spremeni vrednostno lestvico sex:družini. Kar ne pomeni, da jo boš, ali jo moraš tudi ti.

Lep pozdrav od ene stare mame, M. 

Napisal/a je klotilda ob 00:26, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Kot sem napisala ...

Najprej se prepričamo, potem ljubimo. Ne ravno vsi. Kar pa se tiče učenja ... To je tista klasična fora nas žensk. Samo še spremeniti se mora, potem bo pravi. Ali je pravi ali pa ni.

Ena modra gospa je meni nekoč rekla. Nihče ni popoln. Vsi imamo napake. Gre samo za to, da nekatere napake lahko sprejmemo in prenašamo, drugih pa ne. Oziroma, vprašati se moramo, ali bomo zaradi odlik pripravljeni prenašati tudi napake. In ko si odgovarjamo, moramo biti iskreni do sebe.

Napisal/a je zogca ob 01:18, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Se je kar ratvila debata tukaj...bi pa rekla le še da seks z leti lahko postane boljši, saj so babe prave šele tam po 35. letu, so bolj sproščene in šele takrat jim seks postane ful pomemben...če pa stalno menjavaš partnerje, pa nič od dobrega seksa, saj nimaš časa lika nič naučiti...boljše da si enega izobraziš, da bo dober ljubimec...
Napisal/a je kojotka ob 06:53, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Tega smo pa vse vesele ...

Da je tam po 35-ih še boljši.

Vsekakor je pri 30-ih boljši kot pri 20-ih. To vem.

Napisal/a je zogca ob 09:08, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Tudi pri petdesetih ...
z leti se ženske bolj zavedamo, kaj nam paše, moški pa temu z leti težje sledijo. Velikokrat si najdejo mlajšo, da so jim za guruja (veliko veliko velikih besedi ... ). Prav imaš, da moškega preizkusiš. Saj se preizkušamo oboji in tudi na drugih področjih, ne vem, zakaj bi bil pa seks izjema!? Pogovori so dobra stvar, a le do neke meje. Nihče ne mara, da ga kdo skuša spreminjati, kajne?
Napisal/a je Babica ob 10:01, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Res ne ...
Vsega niti ne moreš spremeniti, četudi bi se trudil/a. Pa sploh ni prav, da spreminjaš. Ker spreminjanje nekoga seksualno ... To je, kot bi rekel, da ti ni všeč njegov glas in ga moram spremeniti. Da ti ni všeč, kako hodi in mora to spremeniti. To ni, da mu rečeš, da pomije posodo, da ne meče umazanih nogavic po stanovanju.
Napisal/a je zogca ob 10:34, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova

Raje enkrat z sneguljčico kot sedemkrat z palčki

 Lepo se mejte

Napisal/a je Gost ob 10:38, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Komentar brez naslova
Ni narobe, če se prepričaš, s kom začenjaš zvezo. Saj izbiraš partnerja za življenje, a ne?
Napisal/a je Gost ob 18:33, 1. 08. 2008 | Povezava | |
jaz bi

pa rada enkrat spoznala nekoga, ki pravi, da mu seks ni pomemben... ker se mi zdi, da pri teh temah vedno pride neka fiktivna oseba na plan, ki ji seks ni pomemben, tisti, ki piše o tem pa čuti potrebo po seksu in se hkrati sklicuje na neko skupinico ljudi, ki jim seks ni pomemben 

ker pa pa se govori o ljubezni in seksu bom samo napisala, da je treba preverit teren preden se podaš v kaj resnega. to še ne pomeni, da greš v akcijo brez čustev - prisotna je strast, metuljčki, poželenje oz. vse kar ob tem občutiš. saj nismo več v dobi, ko je ženska morala biti nedolžna, da jo je kak moški vzel, no.

tisto o družinski in pofukamnajbolje tipih pa je res posploševanje. če se je pa nekdo, ki ti je blizu, odločil za nek kompromis sploh ni taka tragedija, saj gre za prioritete posameznika, ki jih s tem pač zadovolji. še dobro, da sama ne čutim neke hude potrebe po domu&otrocih&co... ker sem po tem takem noro dobro strastno neukrotljiva v postelji in nasploh hodim naokoli v taktu "tidamtidamtidam"  no, kaj hočem povedat je to, da ni treba posploševat stvari

 

Napisal/a je orhideja ob 19:25, 1. 08. 2008 | Povezava | |
Poznam ...
Kar nekaj ljudi, ki pravijo, da seks ni pomemben. Ne bi pa gor pisala imen in priimkov.
Napisal/a je zogca ob 23:23, 1. 08. 2008 | Povezava | |
EN DODATEK

Ženska za svojo srečo potrebuje:

- moškega, ki je strasten žrebec v postelji in pozoren ljubimec
- dober mož in oče
- zabaven v družbi in pripravljen na avanture, razumevajoč in rad sodeluje pri skupnih dejavnostih
- ekonomsko dobro preskrbljen in radodaren

Seveda pa je najboljše, da se ti štirje fantje nikdar ne srečajo.

Napisal/a je zuzzu68 ob 13:15, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Žogca

se v celoti strinjam s teboj. Tisti, ki pravijo da seks ni pomemben, oz. tako zelo pomemben, še nikoli v življenju niso imeli partnerja oz.ljubimca, ki bi jih zadovoljil tako kot se reče.. Ali pa so sami kot en fosn v postelji.

Eno brez drugega ne gre, pa naj še kdo tako trdi nasprotno. Ljubezen brez seksa? Kakšna je to ljubezen, če te nekaj ne privlači, če si ne želiš njegovega/njenega telesa, po drugi strani pa osebo ljubiš? Seks brez ljubezni? Hja.. tukaj pa gre, če je le dovolj fizične kemije in privlačnosti in če se znaš prepustiti mesenim užitkom.

Nekaj drži, saj pri meni.. ljubezen brez seksa nikakor. Seks brez ljubezni absolutno. A k sreči imam pravo kombinacijo

 

Trideseta.. prihajam

 

Lp, Zvita T.v.

Napisal/a je Gost - domača stran ob 14:07, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Za Zuzzu ...

Nasmejala si me ...

Imam pa vprašanje!

Je treba vsem štirim kuhati, prati in likati?  

 

Saj ne, da se zanimam za vse štiri.

 

Napisal/a je zogca ob 14:22, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Za Zvito ...
Seks brez ljubezni gre, če nisi v nikogar zaljubljen. Če si, kot jaz, zaljubljen v nekoga (kot jaz v bivšega), ugotoviš, da tega ne moreš. Vsaj jaz ne morem. Če imaš enega v glavi in to skušaš početi z drugim ... NO GO. Mogoče ima kdo drugačno izkušnjo.

Veselim se s teboj, da si našla pravo kombinacijo in vama želim še veliko desetletij sreče. Sicer pa so trideseta prav luštna.
Napisal/a je zogca ob 14:26, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Moje razmišljanje na tole...

/Včasih je težko najti zanesljivega in ljubečega partnerja in strastnega ljubimca oziroma ljubimko v eni osebi. Zato smo pogosto pred odločitvijo ... /

Odločati se med ali... ali... No, tako si jaz nikoli nisem "izbirala" svojih partnerjev. Človeka vedno vzameš v paketu. Odločati se o nečem - kaj to delamo s pametjo ali s srcem? In, koliko je pri tem odločanju potem ljubezni, če se je za to potrebno odločati po pameti?

A ni vseeno bolje, da se odločamo po srcu? Če (slučajno) ne špila, pomaga tudi: OK zdaj je tako kot je, ampak takrat pa sem se v njega zaljubila in sem ga imela rada.

In, da je samo dober seks lahko podlaga za dobro daljšo zvezo? Pri meni ne.

tetika totika

36 39 35

Napisal/a je bica ob 14:48, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Jaz vedno pravim ...
Ampak se z menoj nihče ne strinja, zato ne pričakujem, da se boste vi ... Da je ljubezen zavestna odločitev. To, ali nam je nekdo všeč, ali ne, to seveda ni zavestno. Po moje pa vse naprej je. Ko mi je nekdo všeč, se odločim, ali si bom dovolila sanjati ali ne. Če si dovolim, bom zaljubljena, potem bo iz tega ljubezen. Če si ne dovolim, bo pri tem ostalo. Da se mi je nekdo zdel čeden. Zato pravim, da na začetku lahko uporabljamo razum. In izberemo. Na podlagi podatkov, ki jih takrat imamo. Če nam manjkajo vsi podatki, mi pa smo se že zaljubili ... Potem je hudič, ker pozneje razum ... Ni več na prvem mestu.
Napisal/a je zogca ob 14:57, 2. 08. 2008 | Povezava | |
V začetku uporabiti razum...

Ampak, to je takrat, kot si že ti povedala, ko se odločam ali se bom prepustila čustvom ali pa ne. (torej vidiš, da se tozadevno s teboj strinjam) Ampak, uporabiti pamet pri odločanju ali se odločiti za tistega, ki je dober žrebec pa drugače bolj takó takó ali pa za tistega, ki je drugače "za imet" pa ni ravno pri seksu klasa... Torej bi to pomenilo, da imaš oba istočasno - ker drugače primerjava in odločanja ali ta ali ta itak ne bi bila mogoča. Hja, tukaj pa je potem vprašanje uporabe pameti ali pa srca. Ker, ne morem verjeti, da bi lahko imel oba istočasno enako rad.

Seks pa je še kako pomemben v zvezi. Samo, meni je kot smetana na kavo. In, če ni kava dobra, mi je tudi smetana ne more izboljšati. Dostikrat pa je kava dobra tudi brez smetane. Pač stvar okusa. Pa, mislim, da tudi starosti pivca.

tetika totika

 

Napisal/a je bica ob 16:38, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Hja Žogca,

po vseh teh kometarjih se bom še enkrat oglasila. Prav je, da misliš in verjameš, kakor pač misliš in verjameš. Ampak dušica draga, čez trideset let - kar verjemi, seks le ne bo več tako zelo pomemben. Takrat pač koža ne sije več tako zelo, mišice tudi izgubljajo napetost in tako dalje, da ne bi naštevala vsega v nedogled. In - takrat govorita srce in pamet. Ne ljubi se ti ravno več vsak dan trikrat telovaditi po postelji oz. kjerkoli že to počneš - in moški, ki naj bi vse to zdržal mora biti mlad, ali pa požreti vsak dan modro pilulo - pa bo njegova koža na rokah verjetno vseeno mlahava.

Tako da - vsakdo po svoje - vseeno pa dajem jaz prednost ljubezni (ne tisti s pametjo - to je računanje, ne ljubezen) pred seksualno fiskulturo. In tistemu seksu, ki mu pravimo ljubljenje.  Ne jezi se - imam namreč precej izkušenj - takih in drugačnih - in verjemi, v tem času so tudi izrabljeni "seksualni stroji" postali čisto pohlevni zapečkarji - pa to ne zaradi mene.

Lepo bodi, M.



Uredil/a je klotilda, 2. 08. 2008 ob 16:47
Napisal/a je klotilda ob 16:45, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Takole ...

Jaz sem, ko sem izbirala ta zadnjega, ki je v bistvu izbral mene ... Jaz sem v tistem enem letu spoznala veliko takšnih in drugačnih. Divjih, manj divjih itd. Ampak zanj sem se pa povsem razumsko odločila, da je pravi. Razumsko. Ko sem se odločila in si dovolila zaljubiti se ... Od najbolj razumske odločitve do najhujše zaljubljenosti ... Vse se da ...

Po moje si res prva, ki se je strinjala.

Napisal/a je zogca ob 16:47, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Za klotildo ...
Pa saj jaz imam rada zapečkarje. Najrajši. Ker sem tudi sama hud zapečkar. Sicer pa jaz samo filozofiram. Kot si verjetno že prebrala, sem se z moškimi povsem nehala ukvarjati, ker me je zadnja ljubezen precej hudo prizadela.
Napisal/a je zogca ob 16:52, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Aja ...

Pa ni zdaj od samega začetka bilo mišljeno, da se iščejo neki don žuani, veliki ljubimci, ki bodo šestkrat na dan itd.

Vzemimo dva povsem običajna in povprečna moška.

Z enim se lahko čudovito ujameš.

Z drugim nikakor ne. 

In niti pod točko razno, vsaj kar se mene tiče, ne pomeni, da bo en veliki kurbir, ki jih je dal dol oh in še boljši v postelji od enega, ki tega ni počel pri vsaki drugi. 

Napisal/a je zogca ob 16:55, 2. 08. 2008 | Povezava | |
He, he, prav sladko...

Kloti - generacijo moja!

No, to pa če se s teboj strinjam, pa menda ja ni slabo (da si prlepla tistega ta žalostnega)... Ravno to, kar si ti tako lepo napisala, je bilo tisto, kar sem sama želela povedati pri primožu - pa mi ni ratalo.

Ja, odnos do seksa pa se z leti spreminja. A si lahko zamišljaš dva šestdesetletna, da bi se ljubila kot v Kamasutri? In to trikrat na dan?

tetika totika

Napisal/a je bica ob 17:03, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Ni bil ta žalosten ...
Sploh ne. Bil je tisti, ki je malo zardel. Ker si šele prva, ki se strinja. Vesela sem, da se kdo strinja. Ne, sploh si ne predstavljam. Mislim, da si tega tudi ne želim. Ampak če nič drugega, se želim pri šestdesetih spominjati ... Joj, kako sva se z možem strastno ljubila, ko sva bila malo mlajša. Mlada tako ali tako ne bova. Ker jaz nisem mlada. In če se bom kdaj poročila, dvomim, da bo on mlad, ker veliko mlajši od mene ne bo, če sploh bo mlajši.
Napisal/a je zogca ob 17:08, 2. 08. 2008 | Povezava | |
Berem in kopiram ...

Kopirano ...

V zakonu se vse spremeni

Ženske se ljubijo iz različnih razlogov, ki vključujejo strast, užitke, sproščanje po napornem dnevu ali pomiritev po prepiru, ko pa so nekaj let v zakonu, se tudi njihovi motivi za seks menjajo. Partnerjem želijo z intimnostjo izkazati ljubezen in predanost, ohraniti intimnost med njima, šele zatem pa pride telesna zadovoljitev. Veliko poročenih žensk se odloči ostati s partnerjem, tudi če seks z leti ni več pogost in zadovoljujoč. Veliko žensk priznava, da so imele veliko boljše partnerje v postelji pred svojim možem, pa so se vendarle odločile ostati z njim. Udobje, sproščenost in predvidljivost v zakonu sicer niso najbolj seksi, a zagotavljajo mirno življenje in lažjo organiziranost vsakdana.

Vedeti pa moramo, da ljubezen ni dovolj, da ohranimo seksualni naboj. Kaj nam je v odnosu pomembno, se moramo odločiti sami, pa tudi to, koliko seksa si želimo in potrebujemo. Vsekakor pa je seks pomemben del zadovoljujočega odnosa, zato si ga privoščite vsakič, ko se vam zahoče.

 



Uredil/a je zogca, 3. 08. 2008 ob 02:35
Napisal/a je zogca ob 02:34, 3. 08. 2008 | Povezava | |
hehe. Žogca!

Valjda, da ni treba prati in kuhati. Zato pa imaš tistega ekonomsko preskrbljenega, da ti bo najel hišno pomočnico ali kaj podobnega..

oz.. če smo že pri tem.. HIŠNEGA POMOČNIKA!!!!! (tazga seksi... matr.. men so tipi ful seksi ko peglajo... resno mislim!)

Napisal/a je zuzzu68 ob 03:49, 3. 08. 2008 | Povezava | |
Golo dejstvo

Seks ni vse, vendar je vse brez seksa nič.

Se podpišem pod te modre besede.

Napisal/a je sabina ob 10:10, 3. 08. 2008 | Povezava | |
Max ...
Modic je to bil. Sicer ponavadi pretirava, ampak ko je to izjavil, je imel pa prav.
Napisal/a je zogca ob 11:18, 3. 08. 2008 | Povezava | |
Kopiram z Aljinega bloga ...

http://www.ednevnik.si/entry.php?w=alja&e_id=68267#c203399

Objava je sicer o pornografiji, a vendar zadeva tudi to temo ...

Oprostite, kako je lahko nekdo v srečno poročen, a je seksualno nezadovoljen? To ne gre skupaj! Zakon - razmerje moški/ženska temelji na dve stvareh. Prvič: seks, drugič: finance. Če ena od teh stvari ne deluje, zakon propade, kamoli, da je srečen!

Tako je zapisala. 

Napisal/a je zogca ob 13:47, 4. 08. 2008 | Povezava | |


Napiši komentar
Avtor vsebine tega eDnevnika je zogca.
Pogoji uporabe - e-pošta: info@eDnevnik.si
Vse pravice pridržane. © 2005-10 eDnevnik